Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » Interaktyvūs paieškos skelbimai

Interaktyvūs paieškos skelbimai

Naudodami interaktyvius paieškos skelbimus, aprašykite skelbimus, prisitaikančius prie klientų poreikių ir rodykite jiems aktualią reklamą. „Google Ads“ automatiškai eksperimentuos su įvesta informacija, kad nustatytų efektyviausius derinius ir padidintų kampanijos našumą.

Svarbu: Ištekliai gali būti rodomi bet kokia tvarka, todėl rūpinkitės, kad jie būtų prasmingi atskirai arba kaip derinys, nepažeisdami „Google“ politikos ar vietos įstatymų.

Sukurkite lankstų skelbimą, prisitaikantį prie įrenginio pločio ir suteikiantį daugiau vietos jūsų pranešimui.

Svarbu

  • Atidžiai rinkitės raktinius žodžius.
  • Turėkite ne daugiau kaip tris interaktyvius paieškos skelbimus vienoje skelbimų grupėje.
  • Optimizuokite skelbimo turinį pagal klientų vietoves.
  • Įtraukite unikalius pranašumus ir pasirūpinkite, kad jie būtų aiškūs.
  • Panaudokite daugiau antraščių ir aprašų variantų, kad „Google Ads“ galėtų rodyti geriausius derinius.

Papildomas komentaras: Interaktyvūs paieškos skelbimai gali konkuruoti aukščiau aukcionuose ir padidinti jūsų kampanijos našumą.

Kaip sukurti interaktyvų paieškos skelbimą:

  1. Atsidarykite „Google Ads“ paskyrą ir pasirinkite „Kurti kampaniją“.
  2. Patvirtinkite kampanijos kūrimo procesą.
  3. Aprašykite interaktyviojo paieškos skelbimo informaciją ir eikite prie kitų žingsnių. Kol galiausiai išsaugosite kampaniją.

Kampanijos optimizavimas:

  • Tikrinkite pranešimus ir būkite tikri, kad atitinkate „Google Ads“ politiką.
  • Būkite atidūs techniniam paieškos automatizavimo vadovui ir naudokite signalus efektyvesniam našumo nustatymui.
  • Peržiūrėkite efektyvių paieškos skelbimų kūrimo patarimus.

Su šiomis gairėmis turėtumėte sėkmingai kurti ir optimizuoti savo interaktyvius paieškos skelbimus sistemoje „Google Ads“.

Naudingos nuorodos:

» Apie interaktyviuosius paieškos skelbimus

Reklamos agentūra » Google Ads » Kampanijos » Paieškos kampanijos » Interaktyvūs paieškos skelbimai

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?