Reklamos agentūra » Google reklama » Influencerio reklama – efektyvi reklama internete. Kaip to pasiekti?

Influencerio reklama – efektyvi reklama internete. Kaip to pasiekti?

Dideli ar maži verslai tarsi jau turi nusistovėjusį suvokimą apie efektyvią reklamą internete. Tačiau kai kalbama apie influencerių rinkodarą, tarsi visas suvokimas dingsta. Dažnos įmonės ar reklamos agentūros, užsakydamos influencerio reklamą standartiškai mąsto šitaip:
Šis influenceris turi 50 000 sekėjų, duosiu jam reklamuoti savo naują produktą su -10% nuolaida ir turėsiu krūva pardavimų. Po tokios reklamos neretai tenka nusivilti ir pasidaryti išvadas, kad šio influencerio reklama neefektyvi. Kodėl? Visų pirma klaida ne tik influencerio auditorijoje ar neteisingai parinktas influenceris. Kaip ir tradicinėje rinkodaroje, turime ištirti reklamos kanalą ir nuo šalto kontakto pereiti prie šilto vartotojų kontakto ir pardavimo.

Kaip influencerio reklamą padaryti efektyvią reklama internete?

Keli praktiniai patarimai kaip reklamą padaryti efektyvią:

  1. Bendradarbiaukite su influenceriu glaudžiau. Pirmiausiai apsitarkite su nuomonės formuotoju kokia jo auditorija, kokius jis turi pastebėjimus.
  2. Sėkmingi ir nesėkmingi atvejai. Aptarkite kas praeityje suveikė gerai, kas blogai. Pabandykite išsiaiškinti ir suvokti priežastis. Taikyti į gerus pavyzdžius ir vengti blogų.
  3. Sukurkite apklausą influencerio auditorijai. Paleiskite apklausą ir tegul 1 – 2 savaites kaupiasi rezultatai, kad išsiaiškintumėte ko tikrai reikia influencerio auditorijai. Taip pirmu žingsniu įtrauksite vartotojus link savo produkto linijos.
  4. Duokime ko nori vartotojai. Nemokami mėginukai užsiregistrasvusiems el. paštu. Pvz. jei parduodate kosmetiką, tai galite sukurti atsiųsti nemokamą mėginuką tiems, kurie užsiregistravo jį gauti el. paštu. Papildoma sąlyga, kad jie ir toliau gaus jūsų komercinius pasiūlymus. Ir tik sekančiuose etapuose turite teisę prašyti vartotojo nusipirkti.

Dažna klaida, jog įmonės tikisi rezultatų ir efekto iš pirmo įrašo. Jokių apklausų, jokio įsitraukimo ar šilto kontakto užmezgimo. Pirmas strategijos etapas turėtų susidaryti bent iš kelių įrašų, nuo kontaktų apšildymo iki įsitraukimo ir kontaktų surinkimo.
Kita dažna klaida, jog publikuojamas įrašas ir viskas tuo pasibaigia. Tačiau galimybės kur kas didesnės. Kodėl nepanaudojus influencerio reklamos kelis kartus? Kaupkite remarketingo auditorijas FaceBook pikselio pagalba ar Google Analytics ir taikykite pakartotinę rinkodarą. Remarketingas gali būti pritaikytas, tiek Google AdWords reklamoje (dabar – Google Ads), tiek FaceBook ar kitų platformų reklamose.

Reklamos agentūra » Google reklama » Influencerio reklama – efektyvi reklama internete. Kaip to pasiekti?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?