Reklamos agentūra » FaceBook reklama » Iki 10 kartų efektyvesnė FaceBook reklamos strategija!

Iki 10 kartų efektyvesnė FaceBook reklamos strategija!

Vidutiniai ar dideli elektroninės prekybos verslai dažnai turi pakankamai reklamos biudžeto išsitestuoti ir atrasti efektyviausias reklamos auditorijas. FaceBook reklama pasižymi reklamos taikymo tikslumu, įvairove. Yra dešimtys ir šimtai auditorijų taikymo variacijų – kombinuojant reklamos nustatymus. Faktiškai norint gauti geriausią grąžą (angl. ROI), tenka kiekvienai variacijai kurti skelbimų grupę ar kampaniją. Kiekviena auditorija turi gauti srauto dalį, surinkti statistikos ir po to galima vertinti. Tam reikalingas didelis biudžetas. Tiesa, sumažinti reklamos išlaidas, galima taikant kampanijos biudžetų optimizavimą (CBO kampanijos strategiją).

FaceBook reklama – 10 kartų efektyvesnė strategija:

Viena efektyviausių auditorijų dažnai yra panašios auditorijos (angl. Lool A Like), plius kombinuojama su kitomis auditorijomis. Puiku! Dažnu atveju žinome, kad tai veiksminga auditorija, tačiau, kad sukurti LAL (Look A Like) reikia turėti pirminę auditoriją ar pirminį klientų sąrašą. Tam reikia didelio biudžeto. Tarkime, kad elektroninės parduotuvės reklamos konversijos rodiklis yra 1%. Vadinasi iš 100 reklamos paspaudimų, gausime tik vieną klientą ir jo el. paštą. Norint sudaryti kuo tikslesnę ir efektyvesnę FaceBook reklamos LAL auditoriją, reikia bent kelių šimtų ar tūkstančių pirkėjų. Iš kur smulkiam verslui gauti tokį kiekį klientų neturint biudžeto? Išeitis yra!
Pirmiausiai reikėtų sukurti atskirą puslapį (angl. landing page), kuriame dalinsime kuponus. Norint gauti nuolaudos kuponą arba dalinio apsipirkimo kuponą, užtenka įrašyti el. paštą. Įprastai kuponų puslapiai surenka 10 kartų daugiau kontaktų, nei apsipirkimo puslapis. Tai reiškia mums reikės net 10 kartų mažesnio reklamos biudžeto surinkti LAL auditoriją ir su šia LAL auditotija sėkmingai reklamuoti prekes!
Tai dar ne viskas! Dar galime kurti atskirus remarketingo sąrašus ir pakartotinai rodyti reklamą arba siųsti el. paštu priminimą apie nepanaudotą kuponą. Pvz. mūsų taikytu atveju reklamos žinutė, kuri paskatino apsipirkti “Liko paskutinė diena panaudoti xxxxxxx.lt 5 EUR kuponą!”.
Tokiu būdu, su mažu reklamos biudžetu pasiekėme iki 10 kartų efektyvesnę reklamos grąžą! Vartotojams priminėme apie nepanaudotą reklamos kuponą ir taikėme tiesioginę prekių reklamą sukurtai LAL auditorijai.
Ši strategija tinka smukiems verslams, pradedantiens verslams arba nedrįstantiems daugiau investuoti į FaceBook reklamą. Tačiau nerekomenduojama taikyti tiems, kas pardavinėja prabangos prekes, nes taikant nuolaidos kuponus prabangos prekėms, emociškai sumažiname prekių vertę. Tokiais atvejais reiktų rinktis priešingos krypties FaceBook reklamos strategiją. Taip pat visiškai skirtingas reklamos strategijas taikome dideliems verslams.

Reklamos agentūra » FaceBook reklama » Iki 10 kartų efektyvesnė FaceBook reklamos strategija!

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?