Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » E-komercija (E-commerce)

E-komercija (E-commerce)

E-komercija (E-commerce) yra verslo modelis, kuris naudoja elektroninę pirkimo ir pardavimo platformą, dažniausiai internetinę svetainę ar programą, siekiant vykdyti prekių ar paslaugų mainus tarp pardavėjo ir vartotojo. Šis verslo modelis gali apimti įvairias veiklas, tokias kaip elektroninė prekyba, elektroninė bankininkystė, internetinė rezervacija ir kt.

Papildomos sąvokos:

  • Elektroninė prekyba. Internetinėje erdvėje vykdomi prekių ar paslaugų pardavimai ir pirkimas.
  • Elektroninė bankininkystė. Finansinių paslaugų teikimas internetu, tokių kaip mokėjimai, pavedimai ir kitos bankininkystės operacijos.
  • Interneto rinkodara. Skaitmeninės reklamos ir rinkodaros veiklos, skirtos pritraukti internetinių vartotojų dėmesį ir skatinti pirkimus.
  • Virtualios parduotuvės. Internetinės platformos, kuriose vartotojai gali naršyti ir pirkti prekes ar paslaugas.
  • Logistikos ir pristatymo sprendimai. Infrastruktūros ir procesai, užtikrinantys efektyvų prekių pristatymą nuo pardavėjo iki vartotojo.

E-komercija sukuria galimybę verslams pasiekti didelį vartotojų ratą, siūlant jiems patogumą, greitą prekių ar paslaugų prieinamumą ir saugius mokėjimo būdus. Tai svarbus verslo sektorius, besivystantis kartu su technologijų pažanga ir vartotojų internetinės prekybos poreikių augimu.

Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » E-komercija (E-commerce)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?