Google Ads kampanijos struktūra (Google Ads Campaign Structure)
Google Ads kampanijos struktūra (Google Ads Campaign Structure) yra reklamos planavimo ir darbo organizavimo sistema, kuri leidžia reklamuotojams kurti ir valdyti efektyvias reklamos kampanijas internete.
Kampanijos struktūros elementai:
Kampanija – tai pagrindinis reklamos projektas, kuriame apibrėžiamas bendras reklamos tikslas ir nustatomi pradinės parametrai, tokie kaip biudžetas ir geografinė sritis.
Skelbimo grupė (Ad Group) – tai reklamos kampanijos dalis, kurioje sugrupuojami skelbimai pagal bendras temas arba pagal specifinius raktinius žodžius. Kiekvienoje skelbimo grupėje gali būti kelios reklamos ir raktiniai žodžiai.
Skelbimas – tai kūrybinis elementas, kuris bus rodomas potencialiems klientams. Skelbimas gali apimti antraštes, aprašymus, nuotraukas ar kitus turinio elementus.
Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ar frazės, kurias reklamos platintojas pasirenka, kad vartotojams ieškant jų prekių, būtų rodomas reklamos skelbimas.
„Google Ads“ reklamos kampanijos struktūra suteikia organizuotą ir patikimą būdą reklamuoti paslaugas arba produktus internete. Tai padeda reklamuotojams tikslinti auditoriją (pagal demografinius, elgesio, įrenginių ir kitus nustatymus), taupyti biudžetą ir didinti kampanijos efektyvumą.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)