Reklamos agentūra » Google reklama » Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)

Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)

Ieškote geriausio „Google“ reklamos sprendimo verslui? Pateikiame patikimus variantus siekiant efektyvios reklamos 2024 metams. Skaitmeninė reklama, ypač per „Google“, tampa neatsiejama kiekvienos sėkmingos įmonės dalimi – tai puiki galimybė pasiekti naujų klientų, didinti pardavimus ir plėsti verslą. Tačiau su dideliu pasirinkimu ir nuolat kintančiais algoritmais, rasti optimalų reklamos sprendimą gali būti iššūkis net patyrusiems verslo savininkams. Šiame straipsnyje atliksime palyginimus ir aptarsime skirtingus bene geriausius būdus, kaip pasinaudoti „Google“ reklama, pradedant nuo bendrojo kreipimosi į reklamos agentūrą iki pačių pažangiausių technologijų naudojimo, tokių kaip „Google Ads“ API.

„Google“ reklamos administravimo pasirinkimų palyginimas – kas geriausia?

Kaip išsirinkti geriausią būdą „Google“ reklamos rodymui? Aptarkime kas jums svarbu.

„Google“ reklama Priemonės Ataskaitos Žmogaus pagalba Sertifikatai Vietinė specifika
1. „Fortema Visos + + + +
2. „Google Ads Dauguma ± ±
3. Agregatoriai Ribotai ± ±
4. „Google Ads Editor Pagrindinės
5. „Google Ads“ API Specifinės
6. „Google Ads Grant Specifinės
7. „Google“ partneriai Dauguma ± + +

Reikšmės:

Žymėjimas Reikšmės aprašymas
+ Reikalavimus atitinka (vykdoma, turi, teikia paslaugą ir pan.)
Reikalavimų neatitinka (bent jau dažniausiai)
± Iš dalies atitinka (dažniausiai su tam tikromis ribomis ar sąlygomis)

Paaiškinimas: lentelės sudarytos pagal bendras gaires, pvz. „Google Ads“ nurodyta, jog neteikia ataskaitų, tačiau teoriškai galima sukonfigūruoti (įprastai paprastesnes) ir turėti ataskaitas, todėl informacija labiau sudaryta pagal esmę, o ne smulkesnes detales.

O taip pat, pasirinkus „Google“ partnerių agentūrą aprašas nurodytas bendriniu atveju, kai tiekėjas yra iš tarptautinės verslo rinkos. Štai pasirinkus agregatorių paslaugas, taip pat jūs arba agregatorių teikėjai gali turėti reklamos sertifikatus, tačiau tai kalbama apie esmę, kai tokio paslaugų vykdymas nebūtinai atitinka faktą, kad reklamą vykdanti įmonė turės sertifikatą.

Nors ir galimybių administruoti „Google Ads“ reklamą yra skirtingų, tačiau verta apgalvoti tai ar visi jūsų verslo lūkesčiai bus išpildyti – taikomos visos priemonės, ataskaitos, individuali žmogaus pagalba, sertifikatai (patvirtinantys darbų kokybę) bei įsiliginimas į vietinės rinkos ir jūsų specifiką. Visuos šiuos kriterijus atitinka „Fortema“ reklamos agentūra.

Administruoti „Google“ reklamą yra skirtingos galimybės. Kokios jos? Kas yra efektyvi „Google Ads“ reklama? Kokią reklamos agentūrą ar sprendimą pasirinkti? Nuo ko pradėti „Google“ reklamą? Kokia „Google Ads“ reklamos kaina? Aptarkime viską detaliau.

1. „Fortema“

Kas yra „Fortema“?

„Fortema“ yra profesionali reklamos agentūra, veikianti nuo 2014 metų. Net 130+ skirtingų klientų, o rinkodaros patirtis apima ne tik tarptautines rinkas (Europa, Amerika, Afrika), bet ir vietines Lietuvos ar net konkrečių miestų. Agentūra turi darbų kokybę patvirtinančius reklamos sertifikatus.

Vietovė:

Vilnius

Reklamos rinkos:

Visos (daugiausiai – Europa, Afrika, Amerika, Azija ir vietinės)

Kaina nuo:

€ 150 – € 540 (pagal projekto specifikaciją)

Reklamos nustatymai:

Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, auditorijų taikymai, konversijų sekimas, konversijų atribucija, skelbimo rodymo laikas, mobilieji nustatymai, nuorodų plėtiniai, skelbimų grupių nustatymai, pakartotinė rinkodara ir kt.

Geriausias: „Google“ reklamos - startas 2024

Pagrindinės priemonės:

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Oficialus „Google“ partneris. Veikloje visada taikome 100% skaidrumą, nuoširdumą ir sąžiningumą. Esame ne tik reklamos profesionaliai, kurie veikia daugiau nei 10 metų, bet ir taikome unikalius pardavimų skatinimo metodus ir strategijas verslams. Tačiau dirbame ne su visoms įmonėmis. Atsisakome bendradarbiavimo su nežąningomis, neskaidriomis, nepatikimomis, gamtai ar žmonijai kenkenčiomis, neomokiomis įmonėmis (ar pan.).

Daugiau nei 130 klientų ir ženkliai didesnis skaičius projektų leidžia patvirtinti reklamos agentūros patikimumą. Patirtis apima daugiausiai Europos, Afrikos, Amerikos rinkas, esant poreikiui ir kitas. Tačiau įsigiliname į konkretaus projekto esmę ir galime veikti visiškai lokaliai, prisiderinant prie kliento poreikių ir galimybių su perspektyva ateityje augti ir plėstis į kitas rinkas.

Reklamos agentūra gali sukurti ir pasiekti nestandartinės reklamos rezultatus ir taip taptumėte dar vienų patenkintu klientu. Garantuojamas įsigilinimas į projektą ir jūsų poreikius ir patikimas „Google“ reklamos optimizavimas siekiant verslo tikslų. Be to, ne tik išvengsite klaidų, bet ir sutaupysite laiko, generuosite didesnes pardavimų pajamas – pasirinkdami „Fortema“ rinkodaros ekspertus, jų patirtį ir įžvalgas.

2. „Google Ads“

Kas yra „Google Ads“?

„Google Ads“ yra reklamos valdymo platforma, kurioje tiek reklamos agentūros, tiek pavieniai juridiniai ar fiziniai asmenys gali valdyti „Google“ reklamos tinklo nustatymus ir pačias reklamas.

„Google Ads“ paskyra

Vietovė:

Jūsų

Reklamos rinkos:

Visos

Kaina nuo:

Reklamos biudžetas € 10 ar mažiau (tačiau rekomenduojama bent € 150 – € 350)

Reklamos nustatymai:

Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, auditorijų taikymai, konversijų sekimas, konversijų atribucija, skelbimo rodymo laikas, mobilieji nustatymai, nuorodų plėtiniai, skelbimų grupių nustatymai, pakartotinė rinkodara ir kt.

Pagrindinės priemonės:

  • Visos pagrindinės
  • Galite negauti „Google Ads Grant“, „Google“ partneris, „Google Ads“ API dėl tam tikrų ribojimų ir kt.

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Teoriškai turite galimybė pasinaudoti beveik visomis „Google Ads“ priemonėmis, tačiau neturint patirties, galima padaryti daug klaidų ir sugaišti daug laiko. Todėl geriausia būtų samdyti profesionalią reklamos agentūrą su „Google“ partnerio statusu arba tiesiog pradėti „Google Ads“ mokymus bent jau svarbiausiems nustatymams.

3. Agregatorių paslaugos

Kas yra agregatorių paslaugos?

Įprastai „Google Ads“ reklamos agregatoriai yra specializuoti įrankiai, leidžiantys kitokiu būdu valdyti reklamas, negu standartinėse „Google Ads“ paskyrose. Tačiau dažnai tai būna nišinius poreikius tenkinantys įrankiai arba įrankiai su mažiau funkcijų, jog tikrų ir ne profesionalams.

Vietovė:

Jūsų

Reklamos rinkos:

Visos

Kaina nuo:

€€ (skirtingai pagal agregatorių)

Reklamos nustatymai:

Dažniausiai pagrindiniai nustatymai, bet nebūtinai visi (vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina ir pan.).

Pagrindinės priemonės:

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Dažniaus agregatoriai skirti labai dideliems projektams, pvz. elektroninės parduotuvėms su 500 000 prekių. Visgi, jei nesate profesionalams arba projekto apimtis nėra didelė, galite pasinaudoti šiomis paslaugomis, tik kada tai bus naudinga, vėl klausimas – individualus. Dažniausiai pradedantiems ar nežinantiems kaip transliuoti „Google Ads“ reklamą, galima rinktis bene paprasčiausią variantą – „Google“ išmanias kampanijas (angl. Google Smart Campaigns).

4. „Google Ads Editor“

Kas yra „Google Ads Editor“?

„Google Ads Editor“ yra programinė įranga skirta macOS arba Windows vartotojams. Ši progama leidžia atlikti labiau mąsinius nustatymus. Tad nors ir pagreitina reklamos administravimo darbą, tačiau gali neturėti tam tikrų funkcijų, nustatymų ir kt. Labiau pritaikyta labai dideliems projektams.

„Google Ads Editor“

Vietovė:

Jūsų

Reklamos rinkos:

Visos (arba su ribojimais tam tikrose rinkose)

Kaina nuo:

Įrankis nemokamas. Reklamos biudžetas pagal poreikį

Reklamos nustatymai:

Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, nuorodų plėtiniai ir kt.

Pagrindinės priemonės:

  • Visos pagrindinės
  • Turi tam tikrų ribojimų, todėl likusias funkcija galima rasti „Google Ads“ platformoje. Pvz. auditorijų integravimas su žyma ar ribotas veikimas tam tikrose rinkose.

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Iš esmės „Google Ads Editor“ yra efektyvus ir geras įrankis tiems – kas žino ką daro. Tai galimybė atlikti masinius veiksmus greitai. Visgi, priemonė turi ir minusų – kai kurios funkcijos ribotos. Arba net kartais paprasčiau atlikti pakeitimus per standartinę „Google Ads“ paskyrą. Individualiai panaudojamas įrankis labiau skirtas profesionalams arba labai dideliems projektams.

5. „Google Ads“ API

Kas yra „Google Ads“ API?

„Google Ads“ API yra programinė sąsaja ir jos aplinka, kai norima atlikti „Google Ads“ reklamos nustatymus programiškai. Priemonė reikalauja ne tik marketinginių žinių, bet ir programavimo. Taip pat dažniausiai naudojama tik specializuotiems projektams. Be to, pagal nutylėjimą šios priemonės panaudoti nepavyks, reikia gauti specialios prieigos patvirtinimą.

Vietovė:

Jūsų

Reklamos rinkos:

Visos (arba su ribojimais tam tikrose rinkose)

Kaina nuo:

Įrankis nemokamas, tačiau ne visiems prieinamas

Reklamos nustatymai:

Gali būti kai kurie ribojimai, priklausomai nuo gautų „Google Ads“ API teisių. Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, auditorijų taikymai, konversijų sekimas, konversijų atribucija, skelbimo rodymo laikas, mobilieji nustatymai, nuorodų plėtiniai ir kt.

Pagrindinės priemonės:

  • Masinis paketimų atlikimas
  • Programiniai pakeitimai
  • Automatizacija
  • Suasmeninti sprendimai reklamoje
  • Išplėstinės funkcijos

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Įrankis skirtas tik profesionalams + programuotojams, nes tai reikalauja žinių, gebėjimo ir patirties. Visgi API nėra prieinamas viešai ir visiems. Pvz. jei sugalvotumėte atlikti raktažodžių analizę su „Google Ads“ API, leidimo naudotis šia technologija negautumėte, nes analizę reikia atlikti „KeyWords Tool“ įrankio pagalba, o štai API turi kitas paskirtis, kurios oficialiai patvirtintos dokumentacijoje (Automatizuotas paskyros valdymas, Individualūs ataskaitų formatai, Reklamos valdymas pagal atsargas, Valdyti „Smart Bidding“ strategijas).

Standartinė prieiga (angl. Basic Access) 15 000 API operacijų per dieną.

6. „Google Ads Grant“

Kas yra „Google Ads Grant“?

Įprastai „Google Ads Grant“ yra „Google“ reklamos valdymo platforma, tik skirta ne pelno oranizacijoms.

Vietovė:

Jūsų

Reklamos rinkos:

Visos (su ribota paskirtimi)

Kaina nuo:

Nemokamai. Individualūs planai

Reklamos nustatymai:

Gali būti kai kurie ribojimai. Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, auditorijų taikymai, konversijų sekimas, konversijų atribucija, skelbimo rodymo laikas, mobilieji nustatymai, nuorodų plėtiniai.

Pagrindinės priemonės:

  • Nepelno organizacijoms.
  • Paramos organizacijoms.

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

Google Ads Grant“ skirtas ne pelno siekiančioms organizacijoms suteikti galimybę naudoti nemokamą reklamos biudžetą „Google“ reklamoje. Tai suteikia galimybę ne pelno siekiančioms organizacijoms pasiekti didesnę auditoriją, reklamuoti savo misiją ir pritraukti daugiau palaikymo. Ši galimybė padeda ne pelno siekiančioms organizacijoms sėkmingai konkuruoti internetinėje erdvėje ir pritraukti daugiau dėmesio savo veiklai. Šia priemone negali pasinaudoti visi norintys ar tiesiog standartiniai verslai.

7. „Google“ partneriai

Kas yra „Google“ partneriai?

„Google“ partneriai yra įmonės, organizacijos, kurios nuolatos palaiko reklamos biudžetų dydžius, turi „Google Ads“ sertifikatus ir generuoja gerus reklamos rezultatus. Tik atitinkant visas sąlygas, galima turėti „Google“ partnerio statusą.

„Google Partner“

Vietovė:

Pagal pasirinkimą

Reklamos rinkos:

Visos

Kaina nuo:

Individualiai, pagal pasirinkimą

Reklamos nustatymai:

Vietovės nustatymai, raktiniai žodžiai, neigiami raktiniai žodžiai, demografiniai duomenys, platformos (GDN, paieška, partneriai), biudžetas, skelbimų plėtiniai, skelbimo tekstas, paspaudimų kainos strategija, paspaudimų kaina, auditorijų taikymai, konversijų sekimas, konversijų atribucija, skelbimo rodymo laikas, mobilieji nustatymai, nuorodų plėtiniai, skelbimų grupių nustatymai, pakartotinė rinkodara ir kt.

Vienetai:

22752

Pagrindinės priemonės:

  • Standartinės priemonės.
  • Kitos įvairios priemonės.

Kuo šis pasirinkimas kitoks?

2024 metais pasaulyje fiksuota 22752 įmonių, kurios turi „Google“ partnerio statusą. Ne visos yra reklamos agentūros, šį statusą kartais gauna ir pavieniai verslai. Lietuvoje tokių įmonių yra kelios dešimtys (įskaitant verslus). Įmonės, norėdamos gauti šį statusą, dažniausiai turi atitikti tris pagrindinius kriterijus – pasiekti reklamos biudžetų apyvartas, palaikyti efektyvius reklamos rezultatus.

Visgi, nors pasaulyje ir toks didelis reklamos agentūrų arba įmonių, kurios turi šį statusą, vertėtų pasirinkti reklamos partnerį, kuris turi statusą, patirties veikti ne tik tarptautinėse rinkose, bet ir vietinėje, bei įsigilinti į jūsų individualų poreikį. Tokios agentūros pavyzdys aprašytas straipsnio pradžioje 1. numeriu.

[Straipsnio santrauka] Geriausias: „Google“ reklamos pasirinkimas

„Google“ reklama Priemonės Reklamos rinkos
1. „Fortema „Google Ads“, API,  „Google Ads Editor“, „Google Ads Grant“, unikalūs algoritmai Visos (daugiausiai – Europa, Afrika, Amerika, Azija ir vietinės)
2. „Google Ads „Google Ads“ arba „Google Ads Grant“ Visos
3. Agregatorių paslaugos Pvz. AdWords Express“ arba „WordStream Globalios (labiau pritaikytos ne vietinėms rinkoms)
4. „Google Ads Editor „Google Ads Editor“ Visos (arba su ribojimais tam tikrose rinkose)
5. „Google Ads“ API „Google Ads“ API Visos (arba su ribojimais tam tikrose rinkose)
6. „Google Ads Grant „Google Ads Grant“ Visos (su ribota paskirtimi)
7. „Google“ partneriai Skirtingos, įvairios Visos (labiau pritaikytos ne vietinėms rinkoms)

Kaip matome, galimybių gauti geriausią „Google Ads“ reklamos rezultatą yra įvairių, tačiau kiekvienas pasirinkimas turi savo savybes ir ypatybes.

Išvados

Taigi, galimybių pasirinkti efektyvią „Google Ads“ reklamą daug, o geriausias reklamos pasirinkimas priklauso nuo paties verslo savininkų. Ir kiekvienam geriausias pasirinkimas – individualus. Tačiau pasidalinome patikimais metodais ir patarimais, kaip išvengti klaidų ir ką daryti, norint generuoti didesnius pardavimus ar pasiekti kitus rinkodaros tiklus. Pasirinkus reklamos partnerius – prašykite pilnos informacijos, kurios reikia, kad pasiektumėte kaip įmanoma geriausių rezultatų (pakartotinė rinkodara, GA4 susiejimas, paieškos ir vaizdo tinklas ir kt.)


Skaitykite daugiau („Google reklama“):
Reklamos agentūra » Google reklama » Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!