Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Išėjimo intensyvumo metodas (Exit Intent)

Išėjimo intensyvumo metodas (Exit Intent)

Išėjimo intensyvumo metodas (Exit Intent) yra internetinės rinkodaros strategija, skirta atsekti ir įtraukti su vartotojus, kurie ketina palikti svetainę arba nutraukti pirkimo procesą. Ši taktika remiasi elgsenos analize ir leidžia svetainėms rodyti atitinkamus pranešimus ar pasiūlymus tais momentais, kai vartotojai parodo ketinimą palikti svetainę.

Išėjimo intensyvumo pavyzdys:
Jei vartotojas juda puslapyje, tačiau staiga pasislenka į viršų arba į išėjimo mygtuką, svetainė gali parodyti iššokantį langą su specialiu pasiūlymu, nuolaida ar kita motyvacija, siekdama įtikinti vartotoją likti.

Kaip veikia išėjimo intensyvumas metodas:
1. Elgsenos stebėjimas: Naudojant specialią programinę įrangą, stebimas vartotojų elgesys svetainėje.
2. Ketinimo nustatymas: Išanalizavus judėjimą ir elgesį, nustatoma, kada vartotojas ketina palikti svetainę.
3. Specialus pasiūlymas arba pranešimas: Pasiekus išėjimo momentą, svetainė rodo iššokantį langą su pritaikytu pasiūlymu arba pranešimu, siekiant sulaikyti vartotoją.
4. Vartotojo įsikišimas: Jei pasiūlymas yra įdomus, vartotojas gali nuspręsti likti svetainėje, įvykdydamas pageidautą veiksmą.

Išėjimo intensyvumo metodo privalumai:
Vartotojo įsitraukimas: Suteikia galimybę atkreipti dėmesį ir įtraukti vartotojus, kurie jau ketina palikti svetainę.
Didina konversiją: Teikia galimybę paskatinti pirkimus ar kitus pageidautinus veiksmus, sumažinant išėjimo rodiklį.

Išėjimo intensyvumo metodas yra vertinga priemonė siekiant gerinti svetainės veikimą ir didinti konversiją.

Kita svarbi sąvoką – išeities rodiklis. Išėjimo intensyvumo metodas būtent ir padeda mažinti išeities rodiklį.

Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Išėjimo intensyvumo metodas (Exit Intent)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!