Iššokantys Pranešimai (Push Notification)
Iššokantys Pranešimai (Push Notification) arba Siuntimo Pranešimai yra trumpi pranešimai, kuriuos mobiliosios programėlės ar internetinės svetainės siunčia tiesiogiai į vartotojo įrenginį. Šie pranešimai gali atsirasti net tada, kai programėlė neaktyvuota, ir dažnai skatina vartotojus grįžti į programėlę ar svetainę.
Kaip veikia:
Stūmimo pranešimus galima konfigūruoti ir siųsti iš šaltinio pusės tiesiogiai į vartotojo įrenginį, ne priklausomai nuo to, ar programėlė yra aktyvi, ar ne. Jie gali informuoti vartotojus apie naujienas, pasiūlymus, atnaujinimus arba kitus svarbius įvykius.
Naudojimas:
Iššokantys pranešimai yra naudojami siekiant informuoti vartotojus apie įvairius įvykius ir skatinti juos bendrauti su programėlėmis ar svetainėmis. Ši taktika gali padėti pagerinti vartotojų įsitraukimą, suteikti vertę ir didinti naudotojų lojalumą.
Privalumai:
- Skatina vartotojų dėmesį ir įsitraukimą.
- Greitai ir tiesiogiai pasiekia vartotojus.
- Gali būti pritaikyti pagal vartotojo elgesį ir preferencijas.
Galimos strategijos:
- Naujienų pranešimai.
- Specialūs pasiūlymai ir nuolaidos.
- Priminimai apie atidėtus pirkimus (pakartotinė komunikacija).
- Sveikinimai ir įvairūs įvykiai.
Iššokantys pranešimai yra svarbus įrankis rinkodaros strategijoje, siekiant išlaikyti stiprų ryšį su vartotojais ir skatinti jų aktyvumą.
Kokius įrankius naudoti, norint įdiegti iššokančius pranešimus savo svetainėje?
Norint efektyviai įdiegti iššokančius pranešimus (angl. Push Notification) savo svetainėje, svarbu pasirinkti tinkamus įrankius. Štai keletas rekomenduojamų įrankių:
- „OneSignal“ (https://onesignal.com/): Populiarus ir lengvai naudojamas įrankis. Siūlo funkcijas, tokias kaip segmentavimas, personalizacija ir A/B testavimas.
- „PushEngage“ (https://www.pushengage.com/): Skirta e-komercijos svetainėms ir tinklaraščiams. Siūlo automatizuotus kampanijų sprendimus ir pažangią analitiką.
- „VWO Engage“ (https://vwo.com/engage/): Integruota su VWO A/B testavimo ir analizės įrankiais. Leidžia kurti personalizuotas kampanijas ir sekti vartotojų elgseną.
- „WebEngage“ (https://webengage.com/): Siūlo daug kanalų, įskaitant web ir mobilius „push“ pranešimus. Integruotos analitikos ir segmentavimo funkcijos.
- „PushCrew“ (https://vwo.com/engage/pushcrew/): Patogus naudoti ir tinka įvairių dydžių verslams. Siūlo realaus laiko analitiką ir personalizuotus pranešimus.
Naudodami šiuos įrankius, galite efektyviai pritraukti lankytojus, skatinti juos grįžti į svetainę ir padidinti konversijas. Pasirinkite įrankį, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius, ir naudokitės išsamiais ataskaitų bei analizės įrankiais, kad optimizuotumėte savo kampanijas.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)