Koncentruotas marketingas (Concentrated marketing)
Koncentruotas marketingas (Concentrated marketing) yra strategija, kurioje įmonė sutelkia visus savo resursus ir pastangas į tam tikrą rinkos segmentą ar tikslinę auditoriją, siekdama pasiekti didžiausią įmanomą poveikį ir efektyvumą.
Koncentruoto marketingo svarba: Ši strategija leidžia įmonėms giliau suprasti savo auditoriją ir efektyviau atitikti jų poreikius bei pageidavimus. Tai lemia geriau adaptuotą ir tikslinę rinkodarą.
Koncentruoto marketingo privalumai:
Rinkos segmento specializacija: Koncentruotas marketingas leidžia įmonėms susitelkti ties konkretaus rinkos segmento poreikiais ir pageidavimais, padedant pasiekti didesnį klientų lojalumą ir sėkmę.
- Pavyzdys: Maža, prabangių rankinių gamintoja gali sutelkti savo marketingo pastangas siekiant pritraukti aukštas pajamas turinčius klientus, kurie yra linkę investuoti į kokybiškas prekes ir yra susidomėję mados tendencijoms.
Didelis efektyvumas ir konkurencinis pranašumas: Koncentruotas marketingas leidžia įmonėms pasiekti didesnį efektyvumą ir konkurencinį pranašumą, nes jos gali labiau sutelkti savo pastangas į vieną ar kelias rinkos segmento dalis.
- Pavyzdys: Kosmetikos įmonė, specializuojanti natūralios kosmetikos gamyboje, gali sukurti ir plėtoti labai efektyvias reklamos kampanijas, kurių tikslas – pasiekti ekologiškos gyvensenos entuziastus ir vartotojus, kurie rūpinasi savo odos sveikata bei yra linkę naudoti natūralius ir nekenksmingus grožio produktus.
Geresnis klientų aptarnavimas ir pasitenkinimas: Koncentruotas marketingas leidžia įmonėms geriau suprasti ir aptarnauti savo klientus, nes jos gali sukurti produktus ar paslaugas, kurie labiau atitinka konkrečios rinkos segmento poreikius.
- Pavyzdys: Restoranas, specializuojantis itališkų patiekalų gaminime, gali pasiūlyti aukštos kokybės ir autentiškus patiekalus, pritraukdamas klientus, kurie ieško autentiškų itališkų skonių ir patirties.
Koncentruotas marketingas yra veiksminga strategija, leidžianti įmonėms efektyviai pasiekti ir aptarnauti savo tikslinę auditoriją bei pasiekti ilgalaikę verslo sėkmę.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)