Laikas puslapyje (Time on Page)
Laikas puslapyje (Time on Page) yra analitinė metrika, matuojanti vidutinį laiką, kurį lankytojas praleidžia naršydamas konkretų tinklalapį ar puslapį. Ši metrika yra svarbi internetinio srauto analizėje ir padeda suprasti, kiek laiko vartotojai skiria tam tikram turiniui.
Papildomos sąvokos:
Vidutinė sesijos trukmė: Vidutinė laiko trukmė, per kurią vartotojas yra aktyvus, užėjęs į tinklalapį.
Laikas skirtas turinio peržiūrai: Laikas, kurį vartotojas praleidžia skaitydamas, žiūrėdamas ar sąveikaudamas su turiniu.
Laikas puslapyje nėra vienintelė analitinė metrika, bet tai svarbus rodiklis, kuris gali rodyti, ar turinys yra pritraukiantis, arba kaip gerai lankytojai sąveikauja su puslapiu. Ilgesnis laikas puslapyje gali reikšti didesnį susidomėjimą arba įtraukimą, o trumpesnis laikas gali rodyti, kad turinys neatitinka lankytojų lūkesčių arba nėra pakankamai pritraukiantis.
Šią metriką galima naudoti siekiant geriau suprasti vartotojų elgesį, tobulinti puslapių turinį ir didinti bendrą naudotojų patirtį. Rodiklis rodomas ir tokioje statistikos priemonėje kaip „Google Analytics“.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)