Leidimų Rinkodara (Permission Marketing)
Leidimų Marketingas (Permission Marketing) arba Leidimų Rinkodara yra rinkodaros strategija, kurioje įmonė bendrauja su potencialiais klientais tik tada, kai šie suteikia išankstinį sutikimą gauti informaciją ar pasiūlymus. Ši rinkodaros forma skiriasi nuo tradicinio masinio rinkodaros metodo, kuris dažnai naudoja trukdymo priemones, tokius kaip tiesioginė reklama.
Papildomos sąvokos:
Leidimas: Kliento savanoriškas sutikimas gauti informaciją arba komunikaciją iš įmonės.
Marketingas: Veiklos rinkodaros srityje, skirtos prekėms ar paslaugoms platinti, populiarinti ir pardavinėti.
Leidimų marketingas stiprina ryšį tarp įmonės ir kliento, nes komunikacija vyksta tik tada, kai yra išreiškiamas kliento susidomėjimas arba noras gauti informaciją. Tai gali apimti el. laiškus, SMS pranešimus, leidimus skambinti telefonu ar kitą komunikacijos rūšį, kuri yra leidžiama pagal kliento sutikimą.
Ši strategija padeda sumažinti nepageidaujamą informacijos gavimą klientų pusėje, nes kiekvienas bendravimas vyksta pagal kliento pageidavimus. Leidimų marketingas taip pat gali padėti sukurti lojalią klientų bazę, nes tai rodo, kad įmonė gerbia kliento privatumą ir skatina bendravimą, kuris yra orientuotas į klientą.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)