Patirtis, Ekspertizė, Autoritetingumas ir Patikimumas (E-E-A-T)
E-E-A-T principai yra esminiai, siekiant užtikrinti, kad internetinės svetainės teiktų patikimą, naudingą ir saugų turinį vartotojams. Šie veiksniai padeda sukurti aukštos kokybės turinį, kuris atitinka aukštus standartus ir pagerina svetainės įvertinimą paieškos rezultatuose (tai labiau SEO terminas, o ne „Google Ads“).
Patirtis (Experience): Tai atsako į klausimą, ar turinio kūrėjas ar svetainės savininkas turi asmeninę patirtį ir praktinį supratimą apie nagrinėjamą temą. Pavyzdžiui, sveikatos informacijos svetainė bus laikoma patikimesne, jei turinio kūrėjas turi medicininę patirtį arba asmeninį supratimą apie nagrinėjamą temą.
Ekspertizė (Expertise): Tai susiję su turinio kūrėjo arba svetainės savininko gebėjimu teikti aukštos kokybės turinį, atitinkantį aukštus standartus. Pavyzdžiui, straipsnis apie finansus bus laikomas patikimesniu, jei jį rašo finansų ekspertas arba srities specialistas.
Autoritetingumas (Authoritativeness): Šis veiksnys vertina svetainės ar turinio kūrėjo autoritetą ir žinomumą kaip patikimą šaltinį. Didelis autoritetingumas svarbus užtikrinant, kad vartotojai pasitikėtų teikiamu turiniu.
Patikimumas (Trustworthiness): Tai atsako į klausimą, ar vartotojai gali pasitikėti turinio kūrėju arba svetaine. Šis veiksnys ypač svarbus vertinant turinį, kuris gali turėti įtakos vartotojų gyvenimui, sveikatai ar finansiniam gerovei.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)