Sklandus atsiskaitymas (Frictionless Checkout)
Sklandus atsiskaitymas (Frictionless Checkout) tai internetinės parduotuvės patirčių gerinimo strategija, kurios tikslas yra sumažinti pirkimo proceso kliūtis ir padaryti jį kuo patogesnį bei efektyvesnį vartotojams. To norima pasiekti optimizuojant patvirtinimo žingsnius, supaprastinant mokėjimo procesą ir palengvinant visus kitus pirkimo proceso elementus.
„Frictionless Checkout“ principai:
„Frictionless Checkout“ siekia sumažinti pirkimo proceso etapus, naikinant nereikalingus žingsnius ir palengvinant vartotojui procesą nuo prekės pasirinkimo iki mokėjimo.
Papildomos sąvokos:
- Patogumas: Sklandus atsiskaitymas remiasi idėja, kad kuo mažiau pastangų reikalaujama vartotojui atliekant pirkimą, tuo didesnė tikimybė, kad jis baigs pirkimo proces1.
- Optimizacija: „Frictionless Checkout“ gali apimti puslapio krovimos greičio optimizavimą, vienkartinio prisijungimo naudojimąsi ir kitas funkcijas, kurios palengvina vartotojui naudotis internetine parduotuve.
- Mokėjimo pasirinkimai: Įvairūs saugūs ir patogūs mokėjimo variantai yra dalis sklandaus atsiskaitymo, pavyzdžiui, greitas atsiskaitymas per „Google Pay“ ar „Apple Pay“.
„Frictionless Checkout“ yra nukreiptas į tai, kad vartotojai galėtų patogiai ir be vargo atlikti pirkimą, o tai gali padidinti konversiją ir pagerinti bendrą vartotojo patirtį internetinėje parduotuvėje.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)