Google Reklama:

Specialus UAB „Fortema“ reklamos robotas el. parduotuvėms.
Google reklama paieškoje (pagal prekės, prekės ženklo, kategorijos, poreikio ir kitus raktažodžius).
Dinaminiai paieškos skelbimai.
RLSA (reklama pasikartojantiems klientams).
Dinaminė pakartotinė rinkodara.
Remarketingas.
GDN reklama (naujienų portaluose, tiksliniuose mažuose tinklapiuose).
Kitos marketingo priemonės (Gmail reklama, YouTube reklama ir kt.).

Google reklama taikoma su šiomis priemonėmis, kurios surašytos efektyvumo tvarka, tačiau kai kuriais atvejais ši tvarka gali skirtis dėl rinkos, produkto kokybės, kainos, pristatymos, aptarnavymo kokybės, svetainės ir kt.

Google reklamos robotas

Efektyvi reklama internete. El. parduotuvėms taikome reklamą – Google paieškoje, dinaminius paieškos skelbimus, remarketingą, RLSA, dinaminį remarketingą, GDN remarketingą pagal kategorijas. O didelioms el. parduotuvėms – unikalius reklamos robotukus (kuriuos patys sukūrėme ir esame apskaičiavę, kad robotai generuoja iki 8 kartų didesnę reklamos gražą su tuo pačiu biudžetu, nei „rankinis“ reklamos administravimas).

Pardavimų piltuvėlis – Google Reklama:

Paspaudimai ant reklamos / užėjimai į svetainę. (100% lankytojų srauto)
Peržiūrėjo prekes ir susidomėjo prekėmis, pvz. patiko produkto kokybė, aprašymas. (44%)
Įsidėjo prekę į krepšelį. (14%)
Įsigijo prekę. (3%)

Pagal šį pavyzdį matome, kad iš 100% apsilankiusių svetainėje, apsiperka tik 3% (konversijos rodiklis). Ir tai yra labai gerai optimizuotos svetainės atveju. Dažniausiai konversijos rodiklis siekia 1,4% – 2%.

Google reklamos pardavimų piltuvėlis

Norite maksimaliai geriausių Google reklamos rezultatų? Tuomet viską atlikime profesionaliai!

Kas gerina Google reklamos efektyvumą elektroninėms parduotuvėms?

Didesnė rinka – galimybė pasiekti didesnes apyvartas. Kaip padidinti pardavimų apyvartą? Vienas iš būdų – nauji produktai jūsų elektroninėje parduotuvėje. Tai gali būtų esamose produktų kategorijose arba visiškai nauja prekių linija ir nauja prekių kategorija, ko iki šiol neturėjote. Kitas metodas – išplėsti prekybą į tarptautines rinkas, pradedant nuo kaimynių šalių išplėčiant į tarpkontinentinę prekybą.
Maža konkurencija. Puiku! Tai vienas pagrindinių faktorių, kurie gali Jums atnešti sėkmę. Maža konkurencija ir profesonalios reklamos paslaugos, reiškia greitus pardavimų rezultatus.
Kokybiška paslauga ar produktas – tiesus kelias į ilgalaikius klientus ir jų rekomendacijas.
Puiki svetainės kokybė. Gera vartotoja sąsaja ir patirtis (angl. interface, user experience), greitas užkrovimo laikas, pritaikymas mobiliems įrenginiams, tinkapis turtingas turiniu (nuotraukos, antraštės, aprašymai, vaizdo įrašai, grafikai ir kt.) – garantuotai geresnis konversijos rodiklis!
Jūsų prekės ženklo žinomumas. Kuo ilgiau esate rinkoje, tuo jūsų elektroninės parduotuvės konversijos rodiklis geresnis. Pvz. 5 metus veikianti elektroninė parduotuvė gali generuoti 3 kartus daugiau pardavimų vien tik dėl to, jog nesate naujokai. Turite gerų atsiliepimų internete, iš Jūsų perkama ne pirmą kartą, apie Jus skaitė spaudoje ir kt.
Jūsų ištekliai. Reklamos biudžeto dydis tiesiogiai daro įtaką pardavimų kiekui. Profesionalaus dizaino reklaminiai skydeliai gali atnešti kelis kartus daugiau pardavimų, jei mėgėjiškai nupaišyti reklaminiai skydeliai. Techniniai ištekliai – profesionaliai įdiegtas Google Analytics kodas, konversijų matavimo įdiegimas, dinaminės pakartotinės rinkodaros kodai.
Reklamos agentūra – specialistai. Svarbu išsirinkti reklamos agentūrą profesionaliai teikiančias marketingo paslaugas. Tačiau taip pat svarbu, kad su Jūsų projektu būtų dirbama periodiškai, taikomos visos svarbiausios naujovės.

Kiekvienas punktas ir smulkus niuansas turi labai didelę reikšmę. Viskas turi būti atlikta profesionaliai ir maksimaliai teisingai! Tik tokiu atveju galime tikėtis efektyvios reklamos internete.

Kas blogina Google reklamos efektyvumą elektroninėms parduotuvėms?

Per maža rinka. Jūsų produktu domisi labai mažai vartotojų? Juos bus sunkiau pasiekti ir paskatinti pirkti.
Rinkos konkurencingumas. Kuo daugiau rinkoje žaidėjų, tuo net ir labai profesionaliai atliekamos marketingo paslaugos yra mažiau efektyvios.
Jeigu pardavinėjate prastos kokybės prekes, ilgainiui viešoje erdvėje sulauksite blogų atsiliepimų, kas mažins Jūsų elektroninės parduotuvės konversijos rodiklį.
Vien tik nekokybiška svetainė gali sugriauti visą reklamos sėkmę! Ir užtenka vos vieno parametro. Pvz. jeigu svetainės užkrovimo laikas 7 – 10 sekundžių, tai didžioji dauguma vartotojų paspaudę ant reklamos, nesulauks kol svetainė užsikraus ir išeis lauk! Deja daug elektroninės prekybos verslininkų dar ne iki galo supranta kokią įtaką daro tinklapio kokybė. Kaip antai prasta svetainė gali generuoti kad ir 0,2% – 0,5% konversijos rodiklį, o sutvarkius elektroninę parduotuvę, pardavimų konversijos rodiklį galima pakelti iki 1,5% – 2%, tai reiškia tas pats atvestas lankytojų srautas gali duoti net po 3 kartus didesnius pardavimus ir daugiau.
Esate pradedantys prekiauti internetu? Pasiruoškite kantrybę ir investicijas. Vartotojai pamatę reklamą, užeina į Jūsų tinklapį, nepuola pirkti, nes jūsų nežino, nėra atsiliepimų, nežinoma jūsų aptarnavimo kokybė ir kiti faktoriai, kurie svetainės lankytojus priverčia pirkti iš kitur. Kartais gelbsti mažesnė kaina, nei konkurentų, tuomet lankytojai svarto apie galimybę rizikuoti pirkti iš nežinomo pardavėjo pigiau. Bet ar tai tinka Jūsų marketingo strategijai?..
Per maži reklamos biudžetai, nėra matuojamos konversijos, neatsižvelgiama į reklamos ir svetainės vizualinę kokybę. Vizą tai ženkliai mažina reklamos efektyvumą.
Marketingo (ne)specialistai – suteikia nekokybišką paslaugą? Reklamos paslaugų rinkoje pasitaiko kelių tipų reklamos agentūrų – kurios yra labai pigios ir paslaugas teikia nekokybiškai arba paviršutiniškai. „Didelės reklamos agentūros“, kurios teigia, kad pas juos yra didelės apyvartos (tačiau praktikoje atsirinkite tokią, kuri dirbs su Jūsų verslu periodiškai ir kokybiškai, o ne tik didins savo agentūros pardavimo rekordus, o jus tik liaupsins kaip čia viskas iš tikro šauniai atliekama). Deja rinkoje yra įvairių žaidėjų, tad nuoširdžiai linkime atsirinkti gerą reklamos agentūrą, kad atliekami darbai būtų realūs, profesionalūs ir orientuoti į rezultatą!

Google reklamos grąžos skaičiuoklė elektroninėms parduotuvėms (ROAS):

Google reklamos grąžos skaičiuoklė (ROAS)

Konversijos rodiklį galima rasti Google Analytics paskyroje. Jeigu nepavyksta rasti šios informacijos - susisiekite.
Visos mėnesio pardavimo pajamos / pardavimų kiekis = vidutinė užsakymo vertė.
El. paštu Jums bus atsiųsta skaičiuoklės pateikta informacija.

Domina Google reklama? Skambinkite: +370 616 15038