Taikymas pagal elgesį (Behavioral Targeting)
Taikymas pagal elgesį (Behavioral Targeting) yra internetinės rinkodaros metodas, kuris naudoja vartotojų elgesio duomenis siekiant jiems pateikti tinkamą turinį, reklamas arba pasiūlymus. Šis metodas remiasi įvairiais vartotojo internetinio elgesio aspektais, tokiais kaip naršymo istorija, paieškos užklausos, peržiūrėtos svetainės arba kitos veiklos.
Elgesio nukreipimo principas:
Analizuojant vartotojo internetinį elgesį, sistema sugeba prognozuoti jo pageidavimus ir rodyti jam suinteresuotą turinį arba reklamą (pvz. „Facebook“ tinkle).
Elgesio nukreipimas yra naudingas tiek vartotojams, kurie gauna personalizuotą ir susijusią informaciją, tiek reklamuotojams, kurie gali efektyviai pasiekti savo tikslinę auditoriją. Šis metodas padeda didinti reklamų efektyvumą, nes jos yra rodomos potencialiai susidomėjusiam vartotojui, pagal jo ankstesnį elgesį internete. Tačiau kyla klausimų dėl privatumo, todėl svarbu atsakingai tvarkyti ir saugoti vartotojų duomenis.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)