Papildomo pardavimo metodas (Cross-Selling)
Papildomo pardavimo metodas (Cross-Selling) yra rinkodaros strategija, kurioje klientui siūlomi ar rekomenduojami papildomi produktai ar paslaugos, kurios gali papildyti arba pagerinti jo įsigytą prekę ar paslaugą. Šis metodas grindžiamas idėja, kad klientai, jau įsigiję tam tikrą produktą, gali būti linkę įsigyti ir susijusius ar papildomus produktus.
Papildomo pardavimo principas:
Siūlant klientui produktus, kurie gali patikti pagal jų ankstesnius pirkimus arba įsigytus produktus, skatinama didesnė prekių ar paslaugų įsigijimo tikimybė.
Papildomo pardavimo strategija dažnai naudojama tiek fizinėse parduotuvėse, tiek internetinėse platformose. Tai yra veiksmingas būdas didinti pardavimus, gerinti klientų patirtį ir skatinti lojalumą. Sėkmingai taikant šią strategiją, svarbu suprasti klientų poreikius ir suteikti jiems vertingus ir pritaikytus pasiūlymus.
Praktikoje taip pat labai populiarus metodas – papildomų pardavimų strategija (angl. Upselling).
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)