Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Įsigijimo kaina (CPA – Cost Per Acquisition)

Įsigijimo kaina (CPA – Cost Per Acquisition)

Įsigijimo kaina (CPA – Cost Per Acquisition) yra rinkodaros metrikos rodiklis, apibūdinantis vidutinį išlaidų kiekį, reikalingą gauti vieną naują klientą arba atlikti konkretų konversijos veiksmą, tokį kaip pardavimas arba užklausos formos užpildymas.

CPA formulė:
CPA = Visos išlaidos įsigijimui / Naujų klientų ar konversijų skaičius.

Visos išlaidos įsigijimui – apima visus rinkodaros, reklamos ir kitus susijusius kaštus, kurie buvo panaudoti siekiant gauti naują klientą arba įvykdyti pageidautiną konversijos veiksmą.

Naujų klientų ar konversijų skaičius yra konkretus skaičius, kuris parodo kiek tiksliai įvyko pirkimų, užklausų ar kitų įvykių, kurie yra galutinis arba tarpinis reklamos tikslas.

Konversijų pavyzdžiai:

El. parduotuvėse – vartotojų apsipirkimas.

Mobiliose aplikacijose – atsisiuntimas arba atliktas veiksmas aplikacijoje.

Vietinio verslo svetainėse – paspaudimas ant telefono numerio, užklausos formos užpildymas.

Mažuose tinklapiuose – failo atsisiutimas, užklausos formos užpildymas, informacinio vaizdo įrašo peržiūrėjimas ir kt.

Įsigijimo kaina yra svarbus rodiklis įmonėms vertinant rinkodaros kampanijų efektyvumą ir nustatant, ar įgyti nauji klientai yra ekonomiškai naudingi. Kuo mažesnė įsigijimo kaina, tuo efektyvesnė laikoma rinkodaros strategija. Pvz. labai dažnai „Google Ads“ reklamoje, šis rodiklis yra vienas svarbiausių.

Kaip sumažinti įsigijimo kainą (CPA) – „Google“ reklamų akcione?

Kas tai? Sumažinti įsigijimo kainą (CPA) – „Google“ reklamų akcione reiškia mažinti mokamą sumą už konkrečių veiksmų atlikimą, tokį kaip pardavimas, užklausos arba paraiškos pateikimas.

Svarba: Sumažinta įsigijimo kaina (CPA) padeda efektyviau panaudoti biudžetą ir didinti reklamos kampanijos pelningumą.

Pritaikymas: Galima taikyti įvairias reklamos strategijas, tokiu būdu optimizuojant reklamų pateikimą ir taikant tikslinį orientavimą. Jeigu pagrindinis reklamos KPI yra – konversijų kiekis ir kaina, puikus pasirinkimas, naudoti CPA kainodarą (fiksuotą arba maksimalią su turimu reklamos biudžetu).

Privalumai:

  • Mokate tik už konkrečius veiksmus, kurie yra jums svarbūs, tokiu būdu efektyviai naudojant biudžetą.
  • Gali padidinti konversijų skaičių ir pelningumą, nes sumažina išlaidas už konkrečius veiksmus.

Trūkumai:

  • Gali prireikti nuolatinio stebėjimo ir optimizavimo, kad būtų pasiekti norimi rezultatai, nes tai gali priklausyti nuo rinkos konkurencijos ir kitų veiksnių.
  • Nėra garantijos, kad sumažinus įsigijimo kainą (CPA) bus pasiekti norimi rezultatai, nes tai gali priklausyti nuo daugelio veiksnių.
  • CPA kainodaros modelis nėra efektyvus, jeigu nėra surinktas tam tikras kiekis konversijų. Įprastai „Google“ reklamos kampanijoje reikia bent 30 konversijų per mėnesį.

Pavyzdys: Norint sumažinti įsigijimo kainą (CPA) – „Google“ reklamų akcione, galima naudoti tikslinį orientavimą ir naudoti konversijų stebėjimo įrankius, kad būtų galima optimizuoti reklamų pateikimą konkrečioms auditorijoms, kurios yra linkusios atlikti norimą veiksmą, tokiu būdu mažinant mokamas išlaidas už konversijas.

Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Įsigijimo kaina (CPA – Cost Per Acquisition)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!