Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Žiniasklaidos rinkodara žodžiu (WOMM – Word of Mouth Marketing)

Žiniasklaidos rinkodara žodžiu (WOMM – Word of Mouth Marketing)

Žiniasklaidos rinkodara žodžiu (WOMM – Word of Mouth Marketing) yra rinkodaros strategija, kai įmonė skatina žmones savanoriškai dalintis teigiamomis informacijomis apie savo produktus ar paslaugas su kitais potencialiais klientais. Tai grindžiama nuomone, kad vienas iš efektyviausių būdų įtikinti naujus klientus yra per žodžiu perduodamą patirtį ir rekomendacijas.

Papildomos sąvokos:
Žiniasklaida žodžiu: Natūralus būdas, kuriuo žmonės dalinasi savo nuomone apie prekes ar paslaugas su šeimos nariais, draugais ir kolegomis.
Virusinė reklama: Rinkodaros būdas, kai pranešimas plinta tarp žmonių kaip virusas, dažnai per socialinius tinklus ar kitas bendruomenių platformas.

Ši strategija yra pagrįsta idėja, kad žmonės daugiau pasitiki rekomendacijomis iš savo socialinės aplinkos nei tradicinėmis reklamomis. WOMM siekia sukurti stiprų ryšį su klientais ir skatinti juos aktyviai dalintis savo teigiamomis patirtimis, kurios gali turėti didelę įtaką įmonės reputacijai ir pardavimams. Tai yra efektyvus būdas plėtoti prekių ar paslaugų žinomumą per asmeninį ryšį ir rekomendacijas.

Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Žiniasklaidos rinkodara žodžiu (WOMM – Word of Mouth Marketing)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?