Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » ZMOT faktorius (Zero Moment of Truth)

ZMOT faktorius (Zero Moment of Truth)

ZMOT faktorius (Zero Moment of Truth) yra rinkodaros ir pardavimų strategijų modelis, kurį įvedė „Google“. Šis modelis apibūdina naują vartotojų elgsenos momentą, kuris atsiranda tarp sklandžiai vykstančių internetinių paieškų ir galutinio sprendimo apie produkto ar paslaugos pirkimą.

Modelio esmė:
ZMOT atsiranda tada, kai vartotojas ieško informacijos internete apie tam tikrą produktą ar paslaugą prieš priimdamas sprendimą jį įsigyti. Tai yra momentas, kai vartotojas aktyviai domisi, tyrinėja atsiliepimus, vertinimus, apžvalgas ir kitą turinį, siekdamas padaryti informuotą sprendimą.

Proceso žingsniai:

  • Stimulas: Vartotojas susidomėja produkto ar paslaugos įsigijimu dėl skelbimo, rekomendacijos ar kitų veiksnių.
  • Tiesioginė akimirka: Vartotojas ieško internete informacijos apie produktą ar paslaugą, kad sužinotų daugiau prieš sprendžiant dėl pirkimo.
  • Prisiminimo akimirka: Vartotojas po informacijos paieškos formuoja savo nuomonę ir sprendžia, ar įsigyti produktą ar paslaugą.

ZMOT atskleidžia, kad vartotojai turi didelę galimybę pasiekti įvairią informaciją, o prekybininkai ir gamintojai turi prisitaikyti prie šio naujo pirkimo proceso ir užtikrinti, kad jų prekės ar paslaugos būtų aktyviai matomos ir vertinamos internete. Taip pat ši sąvoka aprėpia tai, kad vartotojo naršymo kelias yra įvairus, tarkim pirmiausia vartotojas pamatė „Google Ads“ reklamą, ant jos paspaudė, po to išėjo iš svetainės. Po kurio laiko grįžo kaip tiesioginis srautas (angl. Direct traffic) iš visai kito įrenginio ir atliko pirkimą.

Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » ZMOT faktorius (Zero Moment of Truth)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?