Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijų stebėjimas

Konversijų stebėjimas

Konversijų stebėjimas yra nemokamas „Google“ reklamos įvertinimo būdas, kuris atskleidžia, kas vyksta po to, kai vartotojas sąveikauja su skelbimais, pvz., atlieka pirkimą, užsiregistruoja naujienų prenumeratai, skambina į įmonę ar atsisiunčia programą. Kai vartotojas atlieka veiksmą, kurį jūs apibrėžėte kaip vertingą, tai vadinama konversija.

Kodėl reikia įdiegti konversijų matavimą:

  1. Sužinosite, kurie raktiniai žodžiai, skelbimai, skelbimų grupės ir kampanijos skatina vertingą klientų veiklą.
  2. Suprasite investicijų grąžą (IG) ir priimsite pagrįstus sprendimus dėl išlaidų skelbimams.
  3. Naudosite išmaniojo kainų siūlymo strategijas, kurios optimizuos kampanijas pagal verslo tikslus.
  4. Sužinosite, kiek klientų sąveikauja su jūsų skelbimais įvairiuose įrenginiuose ir naršyklėse.

Kaip veikia konversijų stebėjimas

Konversijų stebėjimas prasideda, kai sukuriate konversijos veiksmą savo „Google Ads“ paskyroje. Konversijos veiksmas yra konkretus kliento veiksmas, vertingas jūsų verslui. Galite naudoti konversijų stebėjimą, kad stebėtumėte įvairių veiksmų tipus:

  • Svetainės veiksmai: Tai gali būti pirkimai, registracijos ir kiti veiksmai, kuriuos klientai atlieka jūsų svetainėje. „Google Ads“ stebi šiuos svetainės konversijos veiksmus.
  • Pokalbių stebėjimas: Čia įeina veiksmai, kuriuos lankytojai atlieka svetainėje, pavyzdžiui, tiesioginiai telefono skambučiai iš skelbimų arba skambinimas naudojant nurodytą telefono numerį.
  • Programos diegimai ir veiksmai programoje: Tai apima „Android“ arba „iOS“ mobiliųjų programų diegimus, pirkimus ir kitus veiksmus programose. „Web to App Connect“ leidžia sekmingai stebėti programų konversijas.

„Web to App Connect“ yra įrankis, kurį pateikia „Google Ads“, leidžiantis sujungti jūsų internetinę svetainę su jūsų mobiliają programa. Šis įrankis yra skirtas stebėti ir optimizuoti konversijas tarp jūsų internetinės svetainės ir mobiliosios programos.

Kai turite tiek svetainę, tiek mobiliąją programą, „Web to App Connect“ leidžia efektyviai stebėti konversijas, kai naudotojai perkelia veiklą iš svetainės į programą arba atvirkščiai. Tai suteikia jums galimybę giliai susieti skelbimus su jūsų programos turiniu, padidinant konversijų tikimybę.

Norint pradėti naudotis „Web to App Connect“, atlikite šiuos žingsnius:

  1. „Google Ads“ paskyroje spustelėkite įrankių piktogramą.
  2. Įrankių meniu spustelėkite „Planavimas“ ir pasirinkite „Programų reklamavimo įrankių centras“.

Šis įrankis taip pat suteikia galimybę klientams lengvai atlikti pageidaujamus veiksmus, pavyzdžiui, pirkti prekes, prisiregistruoti ar įdėti prekes į krepšelį tiesiogiai iš mobilaus įrenginio, kai jie pasiekia jūsų svetainę per skelbimus. Tai gali padėti gerinti visą naudotojų patirtį ir padidinti konversijų rodiklius.
Konversijų matavimui įdiegti „Google Ads“ paskyroje yra kelios galimos būdai, įskaitant įvairius žymos diegimo metodus ir naudojant „Google Tag Manager“. Štai keli būdai, kaip tai galima padaryti:

Kaip nustatyti konversijų stebėjimą:

Galimi keli skirtingi būdai, kaip įdiegti ar naudoti konversijos. Be to, šie būdai dažnai priklauso ir nuo to, kokią platformą ar sistemą naudojate. Galimi metodai:

  1. Paprasčiausias būdas įdiegti konversijų matavimą yra tiesiogiai įterpti atitinkamą „Google Ads“ konversijų žymą į jūsų svetainės HTML kodą. Jūs gaunate specifinę konversijų žymą, kurią sukuriate „Google Ads“ paskyroje, ir įdedate ją į norimas svetainės puslapių vietoves, kuriose vyksta konversijos.
  2. Jei naudojate „Google Tag Manager“, galite įdiegti konversijų žymas naudodami šį įrankį. Įkelkite konversijų žymų kodą į „Google Tag Manager“, o ne į svetainės kodą. Tai suteikia jums galimybę valdyti visas žymas centralizuotai.
  3. „Google Ads“ taip pat siūlo automatinio konversijų stebėjimo funkciją, kurios pagalba galima stebėti tam tikras veiklas automatiškai, pvz., puslapio peržiūras arba puslapio įkėlimus.
  4. Skambučių konversijas galima sekti naudojant skambučių konversijų žymą arba naudojant skambučių peradresavimo numerį. Tiesa, skambučių nukreipimo funkcija Lietuvoje neveikia. Yra tik tam tikras sąrašas valstybių, kur tokia galimybė yra prieinama.
  5. Yra būdas sukurti konversijos matavimą per „Google Aanalytics“, o susiejus „Google Ads“ ir „Analytics“ paskyras, „Google“ reklamos sistemoje pilnai matysite norimus duomenis.

Kiekvienas iš šių būdų turi savo privalumų, ir pasirinkimas priklauso nuo jūsų svetainės struktūros, techninių ypatybių ir jūsų pageidavimų. Pirmiausia turėtumėte nuspręsti, kurį metodą naudoti, tada vadovautis atitinkamais diegimo žingsniais, kuriuos pateikia „Google Ads“, „Google Aanalytics“ arba „Google Tag Manager“ sąsajose.

Naudingos nuorodos:

» Apie konversijų stebėjimą
» „Google“ žymos nustatymas sistemoje „WordPress“ naudojant „Site Kit“

Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijų stebėjimas

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!