Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijų stebėjimo įdiegimas

Konversijų stebėjimo įdiegimas

Konversijų stebėjimas yra viena svarbiausių priemonių vykdant „Google“ reklamines kampanijas, nes tai ne tik leidžia matuoti svetainės veiklą, bet ir suteikia įvertinimą apie tai, kaip naudotojai sąveikauja su jūsų turiniu. Nustatant svetainės konversijų stebėjimą, svarbu atlikti kelis žingsnius. Pirma, įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra įterptas „Google“ žymos kodas. Antra, užtikrinkite, jog turite galimybę redaguoti svetainę, arba pasirūpinkite, kad jūsų žiniatinklio kūrėjas galėtų pridėti kodą prie svetainės. Šie žingsniai yra būtini siekiant efektyviai sekti ir analizuoti svetainės konversijas.

Visą konversijų diegimo procesą galima suskirstyti į kelis etapus: Konversijos kodo sukūrimas -> Konkrečių konversijų nustatymas -> Kodo diegimas -> Tikrinimas (testavimas).

1. Konversijos žymos sukūrimas

  1. Prisijunkite prie savo „Google Ads“.
  2. Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite veržliarakčio piktogramą ir skiltyje Įvertinimas pasirinkite Konversijos.
  3. Paspauskite mygtuką + Naujas konversijos veiksmas.
  4. Toliau pasirinkę Svetainę, spauskite Kitas.
  5. Įveskite savo svetainės domeną ir spustelėkite Nuskaityti, kad patikrintumėte – ar svetainėje yra „Google“ žyma (jei jos nėra, bus pateiktas „Google“ žymos kodas, kurį turėsite įterpti į savo svetainę).

2. Konversijų nustatymas

2. A) Konversijų nustatymas naudojant URL nuorodas

  1. Jei matote pasiūlymų URL sąrašą, spustelėkite Priimti pasiūlymą ir pasirinkite vieną URL kaip konversiją.
  2. Jeigu planuojate pridėti savo URL, spustelėkite Pridėti URL.
  3. Pasirinkite konversijos tikslą, kuris geriausiai atitinka norimą stebėti URLPasirinkite atitinkančią URL parinktį (pvz., www.fortema.lt/google-reklama): įrašykite URL (pvz., numatytasis, tikslios atitikties); nurodykite, nuo kur prasideda URL (pvz., www.fortema.lt…); apibrėžkite, ką URL apima (pvz., fortema.lt/google-reklama…).Įveskite svetainės konversijos puslapio URL, pavyzdžiui, padėkos puslapio po pirkimo arba naujienlaiškio prenumeratos paspaudimo.Paspauskite Pridėti.
  4. Norint redaguoti pridėtų URL nustatymus, spustelėkite Nustatymai. Čia galėsite keisti konversijos pavadinimą, vertę, kaip skaičiuojama konversija ir kt.
  5. Spustelėkite Išsaugoti ir tęsti.

2. B) Konversijų nustatymas neautomatiniu metodu

Šis metodas skirtas tais atvejais, kai norite matuoti konversijas ne pagal užėjimą į konkrečią nuorodą, o kai atliekamas tam tikras veiksmas, pvz. paspaudimas ant mygtuko, failo atsisiuntimas ir kt.

  1. Naviguokite į skyrių Neautomatinis konversijų kūrimas ir diegimas (išplėstinis) ir spustelėkite + Kurti konversiją.
  2. Pasirinkite konversijų įskaičiavimo tikslą šalia parinkties „Tikslo ir veiksmo optimizavimas“.
  3. Spustelėkite Konversijos veiksmų optimizavimo parinktys ir nuspręskite, ar tai bus pirminis veiksmas, optimizuojantis kainų pasiūlymus ir teikiantis ataskaitas, ar antrinis veiksmas (skirtas tik stebėti).
  4. Įveskite visus reikiamus nustatymus:
    Konversijos pavadinimas“ – įveskite norimą konversijos veiksmą, pavyzdžiui, „PDF atsisiuntimas“.
    Tikslas“ – tai gali būti konversija, kurią siekiate maksimaliai didinti kampanijų metu. Konversijų kategorijos padės suprasti vėlesnėse analizėse.
    Vertė“ nurodykite, kaip pageidaujate stebėti kiekvienos konversijos vertę (naudoti vienodą vertę, nenaudoti jokios ar naudoti skirtingas).
    „Skaičius“ – pasirinkite, kaip skaičiuoti šias konversijas (kiekvieną konversiją ar tik unikalias).
  5. Spustelėkite Paspaudimų konversijų langas ir pasirinkite, kiek laiko norite stebėti konversijas po sąveikos su skelbimu (1–90 dienos).
  6. Spustelėkite Įtraukimo į peržiūrą konversijų langas ir pasirinkite, kiek laiko norite stebėti peržiūrų konversijas (1–30 dienos).
  7. Spustelėkite Priskyrimo modelis ir pasirinkite reikiamą.
  8. Spustelėkite Išsaugoti ir tęsti.

Toliau galite atlikti veiksmus, aprašytus 3. punkte.

3. Žymos diegimas į jūsų svetainę

3. A) Diegimas per įskiepius (populiariose sistemose):

Galite atlikti „Google“ žymos konfigūravimą, nekeisdami kodo, jei tvarkote svetainę naudodami vieną iš žemiau nurodytų populiarių turinio valdymo platformų:

3. B) Kodo diegimas rankiniu būdu:

Pasirinkite šią galimybę, jei dar nesate įdiegę konversijos veiksmo žymos. Norint įdiegti žymą, nukopijuokite ir įklijuokite ją kiekvieno svetainės puslapio kodo dalyje, esančioje iškart po elemento <head>. Viename puslapyje neturėtų būti daugiau nei viena „Google“ žyma.

  1. Pridėkite (TAG_ID) prie žymos kodo (žūrėti žemiau – Žymos kodo pavyzdys).
  2. Sukonfigiruokite žymos kodą pagal poreikius, pvz. pridėkite puslapio atvertimo veiksmą arba kitą norimą įvykio fargmentą (žūrėti žemiau – Įvykio fragmento kodo dalies pavyzdys). Kuriant bendrą žymą, turėsite galimybę atlikti įvykių konfigūravimą ir pasirinkti ar ši žymą turi suveikti puslapio įkėlimo metu ar mygtuko / nuorodos paspaudimo (pvz. mygtukas „Pirkti“) metu. Galite spausti Atsisiųsti fragmentą ir įdiegti jį į tą puslapį, kur įvyksta norimas veiksmas. Spauskite Kitas, tada Atlikta (kai jau įdiegėte kodo fragmentą).
  3. Paspauskite Baigti.

Žymos kodo pavyzdys:

<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=TAG_ID"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());
  gtag('config', 'TAG_ID');
</script>

Kodą reikės įdiegti į visus svetainės puslapius (tarp <head> ir </head>).

Įvykio fragmento kodo dalies pavyzdys:

gtag('config',' TAG_ID',{'send_page_view': false});

Pastaba: Įvykio fragmentas turėtų būti užkraunamas tik tada, kai įvyksta konkretus veiksmas, pvz. paspaudimas ant mygtuko. Priešingu atveju, šį įvykį užkraus kiekvieną kartą atėjus į bet kurį puslapį.

4. „Google“ žymos veikimo patikrinimas

Po konversijos veiksmo įdiegimo diegimo veiksmai dar nesibaigia – pasitikrinkite jų būseną „Suvestinės“ skiltyje, siekdami užtikrinti, kad jūsų reklaminės kampanijos optimizuojamos pagal tikslus, kurie veikia kaip numatyta.

  1. Spustelėkite tikslų piktogramą „Google Ads“ paskyroje.
  2. Eikite į išskleidžiamąjį meniu Konversijos.
  3. Atidarykite Suvestinės puslapį.
  4. Lentelėje su konversijos veiksmų sąrašu suraskite norimą konversijos veiksmą, o tada peržiūrėkite jo būsenos stulpelį toje pačioje eilutėje.

Tik jei atlikote patikrinimą ir viskas veikia tinkamai, gali transliuti reklamins kampanijas ir optimizuoti pagal gaunamus rezultatus.

Naudingos nuorodos:

» Svetainės konversijų stebėjimo nustatymas

Reklamos agentūra » Google Ads » Konversijos » Konversijų stebėjimo įdiegimas

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!