Analitika (Analytics)
Analitika (Analytics) yra procesas, kurio metu surinkti, apdoroti, vertinti ir interpretuoti duomenys, kai siekiama gauti įžvalgas, įvertinti veiklą ir priimti tinkamus sprendimus. Marketingo kontekste analitika dažnai nurodo duomenų analizę, susijusią su internetiniu elgesiu, reklama ir įvairiomis elektroninėmis platformomis.
Papildomos sąvokos:
„Web Analytics“: Internetinės veiklos stebėjimas ir analizė, siekiant suprasti vartotojų elgesį svetainėje. Pvz. tokiais įrankiais kaip „Google Analytics“.
„Marketing Analytics“: Duomenų analizė, skirta vertinti marketingo kampanijų efektyvumą ir sėkmę.
„Data Analytics“: Platus duomenų rinkinio analizės procesas, siekiant išgauti prasmingus modelius, tendencijas ir prognozes.
Analitika arba nalizė gali apimti skirtingas analizės rūšis, įskaitant kiekybinę ir kokybinę analizę, statistikos taikymą, prognozes, srautų analizę ir kitus metodus. Tai svarbus įrankis verslo ir marketingo profesionalams, leidžiantis suprasti, kaip efektyviai vyksta jų veikla, ir optimizuoti strategijas pagal surinktą informaciją.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2025 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)