Augimo perlaužimas (Growth Hacking)
Augimo perlaužimas (Growth Hacking) yra inovatyvus rinkodaros metodas, skirtas greitam ir efektyviam verslo augimui. Ši strategija apjungia kūrybingumą, analizę ir eksperimentavimą, siekdama rasti unikalias ir veiksmingas būdas pritraukti naujus klientus, didinti naudotojų įsitraukimą ir skatinti pardavimus.
Papildomos sąvokos:
- Virusinis plitimas (Viral Spread): Strategija, kuri skatina produktą ar paslaugą natūraliai plisti per naudotojų tinklą, sukelianti „virusinį“ efektą.
- A/B testavimas: Eksperimentinė metodika, kuri lygina dvi skirtingas produkto ar reklamos versijas ir nustato, kuri veikia geriau.
Augimo „hakinimas“ orientuotas į rezultatus, o ne tradicines rinkodaros taktikas. Jis gali apimti daugybę veiksmų, tokių kaip tinklaraščių rašymas, socialinių tinklų aktyvumas, publikuojants turinį ir kitus kūrybinius sprendimus, siekiant greitai prasiskverbti į rinką ir gauti didelį naudotojų skaičių.
Augimo „hakinimas“ taip pat siekia ne tik pritraukti naujus klientus, bet ir užtikrinti, kad tie klientai taptų lojalūs, o produktas ar paslauga taptų neatsiejama jų gyvenimo dalimi. Šis metodas dažnai naudojamas startuolių, naujų verslų ir įmonių, kurios stengiasi sparčiai išplisti rinkoje.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)