Kaip padidinti pardavimus: TOP10 praktiniai patarimai!
1. Išbandykite 100 skambučių taktiką.
Atlikite šimto šaltų skambučių ciklą, tačiau ne tuščiai. Žymėkitės statistiką – kiek buvo skambučių, kokio kokybės (potencialių klientų procentas, smalsuolių procentas, piktybiškai atsisakiusių procentas ir t.t.). Galutinė analinė jums turėtų duoti aiškų paveikslą, kokie žodžiai dažniausiai sudomina jūsų naujus klientus ir kaip reikėtų kalbėti. Įveikite savo baimes ir imkitės šaltų skambučių metodikos. Tiesa, tokias paslaugas atlieka ir trečios šalys – skambučių centrai (angl. call center).
2. Skatinkite klientų lojalumą.
Tai padaryti galima įvairiomis priemonėmis – pakartotinė rinkodara (remarketingas), nuolaidos lojaliems klientams, naujienlaiškių prenumerata, specialūs pasiūlymai, išskirtinis dėmesys, nemokami renginiai…
3. Jūsų vartotojo portretas.
Aiškiai žinokite vartotojų amžių, pomėgius, gyvenamą vietą ir kt. Tiksliai nustatykite, kokios problemos kyla Jūsų klientams ir kaip jus jas išsprendžiate. Pažinodami savo klientus ir jų problemas, galite tobulinti savo prekę, paslaugą, adaptuoti, bei dar labiau pagerinti vartotojų patirtį ir pasitenkinimą. Efektyvus būdas – kaip pagerinti pardavimus.
Toliau – reklamos komunikacijoje, vadybininkai arba paslaugų vykdytojai turi aiškiai žinoti šią informaciją ir ją perteikti. Pvz. reklamoje žinutė turi būti orientuota į tai, kokias problemas išsprendžiate. Vadybininkas ar vykdantysis darbuotojas analogiškai turi orientuotis ne į išdirbtas valandas ar skambučių kiekį, bet turi orientuotis į patį galutinį klientą ir spręsti jo problemas. Tai ilgalaikė įmonės veiklos strategija, kuri leidžia padidinti pardavimus.
4. Tinkama kaina.
Kas yra tinkama kaina? Pigiausia kaina? Brangiausia kaina? Vidutinė? Iš tikro kainodaros nustatymas labai svarbus faktorius. Ir kiekviena įmonė laikosi skirtingos strategijos. Tarkime, jeigu jūsų produkcija ir aptarnavimas aukščiausios kokybės, tai kaina turėtų būti didelė. Jeigu jūsų verslo strategija yra parduoti kuo daugiau prekių, kad ir su nedidele marža, kuo greičiau aptarnauti, tai jūsų kaina veikiausiai turi būti vidutinė. Atitinkamai ir renkantis verslo partnerius, kaip antai reklamos agentūrą – taip pat turite atsižvelgti ko Jums reikia ir pagal tai išsirinkti reklamos partnerius.
5. Pasiūlykite kažką tikrai vertingo – nemokamai.
Ši taktika veikia, kai jūs esate mažai žinomi rinkoje, esate pakankamai brangi paslauga, prekė vartotojui, tačiau labai aukštos kokybės. Todėl be pirminio pasitikėjimo, klientai dažnu atveju turi baimių pirkti brangų, bet niekam nežinomą produktą. Todėl viena geriausių priemonių – potencialiems klientams suteikti kažką tikrai vertingo ir visiškai nemokamai. Tai bus proga, vartotojus supažindinti su jūsų produkto kokybe.
6. Kryžminiai pardavimai (angl. cross selling).
Tai metodas, kurio pagalba didinate vidutinį prekių krepšelį. Tarkime turite elektroninę parduotuvę ir vidutinis vartotojo krepšelis yra 15 EUR. Po prekių aprašymu, galite rodyti susijusias prekes arba kitas prekes, kurias pirko kiti asmenys kartu su šiuo metu peržiūrima preke (kryžminiai pardavimai). Tarkime, jei parduodate naują fotoaparatą, pasiūlykite vartotojui įsigyti papildomą bateriją (atsarginę).
7. Personalizacija.
Jeigu galite automatizuoti savo pardavimų procesą arba turite profesionalius pardavimų vadybininkus, stenkitės kuo labiau personalizuoti pardavimo procesą. pvz. jei žinote, kad konkretus jūsų klientas mėgsta laiką leisti gamtoje, tai savo kelionių agentūros pasiūlymą teikite, kur gražūs gamtos vaizdai ir ramus poilsis, o ne vakarėliai ir naktiniai klubai paplūdimyje. Ir kuo giliau išanalizuosite smulkmenas, kuo giliau išsiaiškinsite vartotojo poreikius, tuo efektyvesnis bus personalizuotas pasiūlymas.
Kitas labai paprastas pavyzdys, personalizuota dinaminė pakartotinė reklama.
8. Efektyvi reklama internete – „Google“ reklama.
Klasikinis, bet vienareikšmiškai efektyvus pardavimų skatinimo būdas yra „Google“ reklama. AdWords reklama leidžia mokėti tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant reklamos arba mokėti tik tada, kai vartotojas nusipirko jūsų prekę (mokėti už naują atvestą klientą). „Google“ reklama yra kur kas daugiau nei reklama „Google“ paieškoje. Tai ir GDN (angl. Google Display Network) reklama, kurios pagalba klientus galite pasiekti, net ir per didžiausius naujienų portalus, pvz. Delfi. O taip pat – galimybė pasiekti naujus klientus per „GMail“ elektroninį paštą arba „YouTube“ reklamos tinklą. Yra įvairių strategijų ir priemonių, o geriausia – kreiptis į profesionalią reklamos agentūrą, dėl ko sutaupysite kaštų, laiko ir gausite gerus rezultatus.
9. Socialiniai tinklai ir reklama.
Pvz. „Facebook“, „Instagram“, „Linkedin“ žinučių rašymas ir mokamos reklamos taikymas. Daug įmonių, nežinodamos „kaip pakelti pardavimus“, neišnaudoja šių priemonių.
10. Paprašykite rekomendacijų iš esamų klientų.
Tokios įmonės kaip gyvybės draudimą teikiančios kompanijos, dažnai taiko šį pardavimų metodą. Pvz. pasirašius gyvybės draudimą, yra paprašoma pateikti rekomenduojamų klientų sąrašą, kam iš pažįstamų žmonių galėtų būti aktuali gyvybės draudimo paslauga. Tai paprastas būdas, kaip gauti klientų.
Paprasta gauti klientų:
Užpildę šiuos kelisingsnius, galite gauti išskirtinį pasiūlymą, kaip gauti klientų ir padidinti pardavimus. Jei kurios nors reikšmės nežinote, palikite tuščią laukelį.
Norite padidinti pardavimus? Reikia profesionalios pagalbos?
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)