Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Daugialypiai kanalai (Omnichannel)

Daugialypiai kanalai (Omnichannel)

Daugialypiai kanalai, daugiareikšmiškumas (Omnichannel) – tai rinkodaros ir pardavimų strategija, kurioje įmonė užtikrina vienodą vartotojo patirtį per visus savo pardavimų kanalus ir sąveikas, nepriklausomai nuo to, ar tai yra internetinė parduotuvė, fizinė parduotuvė, mobili programėlė ar kitas kanalas. Visureikšmiška strategija leidžia vartotojui naudotis paslaugomis ir perkamaisiais produktais sklandžiai ir nuosekliai, nepriklausomai nuo to, kaip jis bendrauja su įmone.

Susiję terminai:
Visureikšmiškumo pardavimų kanalai: Pardavimų būdai, kurie integruoti ir bendradarbiauja, leisdami vartotojui patogiai pereiti tarp skirtingų kanalų.
Vartotojo patirtis: Būdas, kuriuo vartotojas suvokia ir vertina savo sąveiką su įmone, preke ar paslauga.

Visureikšmiškumas siekia užtikrinti, kad vartotojai galėtų tęsti savo patirtį sklandžiai, pavyzdžiui, pradėdami naršyti internetinėje parduotuvėje ir tęsdami per mobilią programėlę arba fiziinę parduotuvę. Tai ne tik padidina vartotojų patogumą, bet ir leidžia įmonei gauti išsamesnį vaizdą apie vartotojų elgesį ir poreikius visuose pardavimų etapuose. Visureikšmiškumas yra būtinas siekiant sukurti vientisą ir efektyvų vartotojo kelionės modelį.

Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Daugialypiai kanalai (Omnichannel)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!