Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Įsitraukimas (Engagement)

Įsitraukimas (Engagement)

Įsitraukimas (Engagement) – tai sąveikos lygis tarp vartotojo ir turinio, prekės ar paslaugos, išreikštas veiksmu arba reakcija, pvz., komentaru, pasidalinimu, naršymo laiku, puslapio peržiūra ir kitu rodikliu. Tai yra svarbus rinkodaros ir verslo veiklos matavimo elementas, nes įsitraukimas gali rodyti vartotojų susidomėjimą, pasitikėjimą ir lojalumą.

Susiję terminai:
Socialinis įsitraukimas: Veiklos, kurios vyksta socialinėse žiniasklaidos platformose, pvz., paspaudimas patinka, dalinimasis ir komentavimas.
Įsitraukimo rodikliai: Skaičiai arba metrikos, kurios matuoja įvairius įsitraukimo aspektus, pvz., puslapių peržiūras, laiką praleistą puslapyje, ir kt.

Įsitraukimas yra svarbus ne tik internetinėse platformose, bet ir kitose rinkodaros srityse, kuriose siekiama aktyviai įtraukti potencialius ar esamus klientus. Kuo didesnis įsitraukimas, tuo didesnė tikimybė sukurti stiprų ryšį su auditorija ir pasiekti norimus tikslus. Įvairios strategijos, tokios kaip turinio kūrimas, bendravimas socialinėse žiniasklaidos platformose ir interaktyvūs elementai, gali būti naudojami skatinant įsitraukimą.

Pvz. vartotojų įsitraukimas „Facebook“ socialiniame tinkle arba „Facebook“ reklamoje matuojamas patinka, šypsenėlių paspaudimu, komentarų skaičiumi ir kt.

Reklamos agentūra » Žodynas » Facebook reklama » Įsitraukimas (Engagement)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?