Diferencijuotas marketingas (Differentiated marketing)
Diferencijuotas marketingas (Differentiated marketing) yra rinkodaros strategija, kai įmonė kurdama savo marketingo planą orientuojasi į kelias specifines rinkos segmentų grupes, kurias nori pasiekti su skirtingais produkto variantais ar pritaikytomis reklamomis.
Diferencijuoto marketingo esmė: Diferencijuotas marketingas yra strategija, kai įmonė nusprendžia orientuotis į kelias rinkos segmentų grupes, kiekvienai iš jų siūlydama pritaikytą prekės ar paslaugos versiją arba individualizuotas reklamas.
Diferencijuoto marketingo privalumai:
Rinkos segmentavimas: Ši strategija leidžia identifikuoti ir pasiekti skirtingas rinkos segmentų grupes, atsižvelgiant į jų unikalius poreikius ir pageidavimus.
- Pavyzdys: Kosmetikos įmonė gali kurti skirtingus produktų linijų variantus, skirtus įvairių odos tipų poreikiams tenkinti (pvz., riebiai odai, sausai odai).
Konkurencinis pranašumas: Pasirinkdama diferencijuotą marketingo strategiją, įmonė gali sukurti stiprų konkurencinį pranašumą, pritraukdama ir išlaikydama lojalių klientų bazę.
- Pavyzdys: Automobilių gamintojas gali siūlyti skirtingus modelius, kurie atitinka įvairių klientų poreikius – ekonomiškus automobilius, prabangius automobilius, sportinius automobilius ir t.t.
Individualizuotas prekių ar paslaugų siūlymas: Diferencijuotas marketingas leidžia pasiūlyti klientams produkto ar paslaugos variantus, kurie geriausiai atitinka jų asmeninius poreikius.
- Pavyzdys: Kelionių agentūra gali kurti skirtingus kelionių paketus, pritaikytus šeimoms, poroms arba individualiems keliautojams, atsižvelgdama į jų skirtingus poreikius ir pageidavimus. Esant poreikiui, toliau taikomas kliento suasmeninimas.
Diferencijuotas marketingas yra veiksminga strategija, kuri leidžia įmonei geriau suprasti ir atitikti skirtingų rinkos segmentų poreikius, taip padidinant klientų pasitenkinimą ir užtikrinant ilgalaikę verslo sėkmę.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)