Google skelbimų plėtiniai (Google Ad Extensions)
Google skelbimų plėtiniai (Google Ad Extensions) yra papildomi elementai, kurie padeda praturtinti skelbimus „Google Ads“ reklamos platformoje, teikdami papildomą informaciją apie įmonės produktus ar paslaugas. Šie plėtiniai leidžia išplėsti skelbimų matomumą ir suteikia vartotojams daugiau konteksto, skatinant didesnį įsitraukimą.
Google skelbimų plėtinių esmė: Papildomi elementai, praturtinantys skelbimus ir suteikiantys vartotojams daugiau informacijos.
Rodymo galimybės: Plėtiniai gali apimti įvairias informacijos kategorijas, įskaitant pristatymo vietas, papildomus tekstus, nuorodas į konkrečias puslapių dalis ir kitus elementus.
Pridedama informacija: Teikia galimybę įkelti papildomus duomenis, tokius kaip klientų atsiliepimai, privalumai ar unikalūs pardavimo pasiūlymai.
Didesnis matomumas: Plėtiniai padeda skatinti didesnį skelbimų matomumą paieškos rezultatuose ir patraukti vartotojų dėmesį.
Didesnis pasitikėjimas: Suteikia potencialiems klientams daugiau informacijos apie įmonę ir jos pasiūlymus, skatinant pasitikėjimą.
„Google“ skelbimų plėtiniai yra vertingas įrankis reklamai, padėdantis išsiskirti iš konkurentų ir sukurti įvairesnį ir informatyvesnį skelbimą.
Kokie yra „Google“ skelbimų plėtiniai, kaip jie pagerina „Google“ skelbimų rezultatus?
„Google“ skelbimų plėtiniai yra papildomi elementai, kurie padeda išplėsti standartinį tekstinį skelbimą ir suteikia papildomos informacijos apie įmonę, produktus ar paslaugas.
Svarba: Skelbimų plėtiniai padeda pagerinti skelbimų matomumą, suteikia daugiau informacijos vartotojams ir gali padidinti skelbimų paspaudimų rodiklį (CTR) bei konversijas.
Plėtinių tipai:
- „Sitelinks“ – nuorodos į specifinius puslapius svetainėje.
- „Callout“ plėtiniai – trumpi teksto fragmentai, pabrėžiantys unikalias paslaugas ar prekes.
- Kainų plėtiniai – kainos nurodomos fiksuotos arba pasirenkant rėžius.
- Vietovės plėtiniai – padeda perteikti įmonės lokaciją. Tai ypač naudinga vietiniam verslui.
Privalumai:
- Padidina skelbimų matomumą ir pritraukia vartotojų dėmesį.
- Teikia papildomą informaciją apie įmonę, produktus ar paslaugas, padedant vartotojams greičiau pasirinkti tinkamą variantą.
- Gali padidinti skelbimų paspaudimų rodiklį (CTR) ir konversijas.
Trūkumai:
- Gali būti ribojimų dėl „Google“ skelbimų plėtinių naudojimo ir rodomos informacijos.
- Nereikalingi arba netinkamai sukurti plėtiniai gali sumažinti skelbimų efektyvumą.
Svarbu reguliariai stebėti ir optimizuoti skelbimų plėtinius, kad būtų pasiektas geriausias galimas rezultatas ir pagerinti reklamos kampanijos veiksmingumas.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)