Kryžminės platformos rinkodara (Cross-Platform Marketing)
Kryžminės platformos rinkodara (Cross-Platform Marketing) yra strategija, kuri apima skirtingų interneto platformų ir kanalų naudojimą vienos rinkodaros kampanijos metu. Šia metodika siekiama pasiekti įvairių auditorijų ir optimizuoti žinučių platinimą per skirtingas interneto platformas, įskaitant socialinius tinklus, mobiliasias programas, el. paštą, svetaines ir kitus kanalus.
Papildomos sąvokos:
Rinkodara: Veikla, skirta prekių ar paslaugų žinomumo didinimui ir pardavimų skatinimui.
Internetinė platforma: Skaitmeninė erdvė arba programa, kurioje vyksta naudotojų sąveika (pvz., socialiniai tinklai, skaitmeninės reklamos platformos).
Kryžminės platformos rinkodara leidžia įmonėms pasiekti klientus ten, kur jie dažniausiai lankosi internete – ir prisitaikyti prie skirtingų kanalų specifikos. Tai gali būti pritaikytas turinys kiekvienai platformai, optimizuota reklama ir sąveika su auditorija skirtinguose kanaluose, siekiant maksimaliai padidinti kampanijos poveikį (pardavimus) ir pasiekti aukštesnį konversijos lygį.
Domina kryžminės rinkodaros paslaugos verslui?
Susisiekite!Naujausi įrašai
11-asis UAB „Fortema“ gimtadienis!
Efektyviausia „Google“ reklama ir geriausios praktikos – 2025 metams
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (26)
- Marketingas (22)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (10)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (47)
- Verslas (11)