Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Nemokama ir mokama (Freemium)

Nemokama ir mokama (Freemium)

Nemokama ir mokama (Freemium) – tai verslo modelis, kuriame įmonė siūlo savo produktą ar paslaugą visiems vartotojams nemokamai, tačiau tuo pačiu metu siūlo mokamas papildomas funkcijas ar patobulinimus. Šis modelis dažnai naudojamas programinės įrangos, mobiliosios programos (pvz. „Spotify“) arba internetinių platformų atveju.

Papildomos sąvokos:
Nemokama versija: Pagrindinė paslauga arba produktas, kurį įmonė teikia nemokamai.
Mokama versija: Papildomos funkcijos arba privalumai, už kuriuos vartotojai moka.

Nemokama versija paprastai yra ribota, tačiau ji suteikia galimybę vartotojams išbandyti pagrindines funkcijas ar pasinaudoti pagrindinėmis paslaugomis be jokios įsipareigojimo. Mokama versija, priešingai, siūlo daugiau galimybių, patogumų arba pašalina naudojimo apribojimus.

Pavyzdys:
Mobilioji programa gali būti nemokamai parsisiunčiama ir naudojama pagrindiniams funkcionalumams, tačiau vartotojai, norintys gauti papildomų funkcijų arba reklamos be šių apribojimų, gali pasirinkti mokamą prenumeratą.

Nemokama ir mokama versija gali padėti įmonei pritraukti daugiau vartotojų, tuo pačiu metu galinti gauti pajamų iš tų, kurie renkasi papildomus mokamus paslaugų variantus.

Reklamos agentūra » Žodynas » Reklama » Nemokama ir mokama (Freemium)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?