LinkedIn reklama:

Tikslinga LinkedIn reklama pagal demografinius rodiklius (pareigybės pavadinimas, pramonės niša, lytis, amžius, vieta ir kt.).
LinkedIn turi daugiau nei 740 milijonų vartotojų.
Padidinkite pardavimus.
Gerinkite įmonės žinomumą.
Didinkite įsitraukimo rodiklius (angl. engagement).
Tinka B2B reklamos tipui arba taikymui pagal profesiją.
Globalios rinkos.
 Papildoma rinkos dalis.

LinkedIn reklama

Kodėl rinktis UAB „Fortema“ LinkedIn reklamą?

Kokybiškas aptarnavimas.
LinkedIn reklamos sertifikuoti specialistai.
Specifinis auditorijų taikymas.
Tarptautinė patirtis.
Didesnės galimybės.
Ataskaitos.

LinkedIn reklamos tikslai:

Prekės ženklo žinomumas (angl. brand awareness).
Sprendimų priėmimas (paspaudimai, įsitraukimas, video peržiūros).
Konversijos (kontaktų formos, tinklapio konversijos, darbo skelbimai).

LinkedIn reklamos formatai:

Teksto skelbimai (angl. text ads) – rodomi dešiniajame stulpelyje arba „LinkedIn“ puslapio viršuje.
Vieno paveikslėlio reklama (angl. single image ads) – pavieniai vaizdo skelbimai, rodomi „LinkedIn“ naujienų kanale.
Karuselė (angl. carousel image ads) – skelbimai su dviem ar daugiau vaizdų, rodomi „LinkedIn“ naujienų kanale.
Vaizdo įrašo skelbimai (angl. video ads) – „LinkedIn“ naujienų kanale.
Kontaktų formos skelbimai (angl. lead form ads) – skelbimai, kurie renka potencialių klientų informaciją („LinkedIn“ platformos viduje).
Reklama sekėjams – suasmeninti skelbimai (naudojami „LinkedIn“ profilio duomenys).
Darbo skelbimai – Reklamuokite atvirą poziciją savo įmonėje ir rinkite pareiškėjų duomenis.
Pranešimų skelbimai (angl. message ads) – skelbimai, siunčiami jūsų tikslinės auditorijos „LinkedIn“ pranešimų platformoje.
„Spotlight“ skelbimai – skelbimai, suasmeninti naudojant profilio duomenis ir reklamuojant pasiūlymą visame darbalaukyje.

Yandex reklamos pardavimų piltuvėlis

Kokia yra LinkedIn reklamos kaina?

1. LinkedIn reklamos kaina susideda iš dviejų dalių – reklamos biudžeto ir reklamos paslaugų administravimo kainos.

2. Pvz. paspaudimo kaina (CPC) gali kainuoti 3 € – 5 € arba už 1000 parodymų (CPM): 4 € – 6 €.

3. LinkedIn reklamos kaina priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant tikslinę auditoriją, kampanijos tikslą ir kainos pasiūlymą.

4. Galutinė reklamos paslaugų administravimo kaina priklauso nuo jūsų projekto specifikos ir rinkos. Susisiekite ir įvertinsime!

Domina LinkedIn reklama? Skambinkite: +370 616 15038