Tikslinga LinkedIn reklama pagal demografinius rodiklius (pareigybės pavadinimas, pramonės šaka, lytis, amžius, vieta ir kt.).
LinkedIn turi daugiau nei 740 milijonų vartotojų.
Padidinkite pardavimus.
Gerinkite įmonės žinomumą.
Didinkite įsitraukimo rodiklius (angl. engagement).
Tinka B2B reklamos tipui arba taikymui pagal profesiją.
Globalios rinkos.
Papildoma rinkos dalis.
Tik palaikomos kalbos (pvz. anglų).
Paprasta gauti klientų:
+11229,43% reklamos grąžos rekordas (ROAS). Latvija. Įrankiai, technika. SIA „Administrators“. || +643,04% daugiau pardavimų. Lietuva. Žaidimų stalai. UAB „Bilaro“.
Bendradarbiavimas pagrįstas meile, kūrybinėmis idėjomis, kruopščiu darbu, kuris veda į gerus rinkodaros rezultatus. Rinkites patikimą reklamos agentūrą!
Kodėl rinktis „Fortema“ LinkedIn reklamą?
Kokybiškas aptarnavimas.
Sertifikuoti LinkedIn reklamos specialistai.
Dibame nuo 2014 metų.
Specifinis auditorijų taikymas.
Tarptautinė patirtis.
Didesnės galimybės.
Ataskaitos.
Daugiau Nei 130+ klientųKlientai
Keletas klientų
LinkedIn reklamos tikslai:
Prekės ženklo žinomumas (angl. brand awareness).
Sprendimų priėmimas (paspaudimai, įsitraukimas, video peržiūros).
Konversijos (kontaktų formos, tinklapio konversijos, darbo skelbimai).
LinkedIn reklamos formatai:
Teksto skelbimai (angl. text ads) – rodomi dešiniajame stulpelyje arba „LinkedIn“ puslapio viršuje.
Vieno paveikslėlio reklama (angl. single image ads) – pavieniai vaizdo skelbimai, rodomi „LinkedIn“ naujienų kanale.
Karuselė (angl. carousel image ads) – skelbimai su dviem ar daugiau vaizdų, rodomi „LinkedIn“ naujienų kanale.
Vaizdo įrašo skelbimai (angl. video ads) – „LinkedIn“ naujienų kanale.
Kontaktų formos skelbimai (angl. lead form ads) – skelbimai, kurie renka potencialių klientų informaciją („LinkedIn“ platformos viduje).
Reklama sekėjams – suasmeninti skelbimai (naudojami „LinkedIn“ profilio duomenys).
Darbo skelbimai – Reklamuokite atvirą poziciją savo įmonėje ir rinkite pareiškėjų duomenis.