„Facebook“ reklamos mokymai

Sertifikavimo programosPraktiniai mokymaiKonsultacijosSeminarai ir internetiniai seminaraiInternetiniai kursai

„Facebook“ reklamos klaidos

Auditorijos nustatymo klaidosKūrybos klaidosKaip išvengti klaidųDažniausios klaidos

„Facebook“ reklamos tendencijos

Duomenų privatumasNauji reklamos formataiPersonalizacijaVaizdo reklamos augimasDirbtinio intelekto naudojimas reklamoje

„Facebook“ pakartotinė rinkodara

Pakartotinės rinkodaros dažnio valdymasPakartotinės rinkodaros (remarketingo) strategijosPanašių auditorijų pakartotinė rinkodara („Lookalike“ remarketingas)Individualizuotų auditorijų pakartotinė rinkodaraDinaminis „remarketingas“

„Facebook“ reklamos taisyklės

Nuotraukų ir vaizdo įrašų taisyklėsReklamos tekstų taisyklėsAsmens duomenų apsaugaReklamos paskyros taisyklėsReklamos turinio taisyklės

„Facebook“ reklamos matavimas

ROAS matavimasUTM žymėjimasDuomenų analizėAtaskaitų kūrimasPagrindiniai rodikliai

„Facebook“ reklamos kūryba

Kūrybos personalizavimasKūrybos testavimasTeksto kūrimasPaveikslėlių kūrimasVaizdo įrašų kūrimas

„Facebook“ reklama smulkiam verslui

Reklamos pavyzdžiaiReklamos automatizavimasRezultatų sekimasKūrybos sprendimaiAuditorijos pasirinkimasBiudžeto valdymas

Tikslinė „Facebook“ reklama

Taikymas pagal darbo sritįTaikymas pagal gyvenimo įvykiusGeografinis taikymasInteresų taikymasElgsenos taikymasDemografinis taikymas

„Facebook“ reklamos optimizavimas

Optimizavimas pagal įrenginiusReklamos laiko planavimasReklamos dažnio optimizavimasKūrybos optimizavimasTikslinės auditorijos optimizavimasBiudžeto optimizavimasReklamos testavimas

„Facebook“ reklamos paslaugos

Paslaugų palyginimasReklamos diegimas „iki raktų“Reklamos konsultacijosReklamos valdymasReklamos auditasLaisvai samdomų specialistų paslaugosAgentūrų paslaugos

Kaip paleisti „Facebook“ reklamą

Reklamos atnaujinimasReklamos sustabdymasReklamos stebėjimasReklamos paleidimasReklamos kūrimasAuditorijos kūrimas„Facebook (Meta) Pixel“ diegimasPaskyros sukūrimas

„Facebook“ reklamos įrankiai

Kūrybos įrankiaiAnalitikos įrankiaiAutomatizavimo įrankiaiTrečiųjų šalių įrankiai„Facebook Business Suite“„Facebook Pixel“„Facebook Ads Manager“

„Facebook“ reklamos strategija

Strategijų derinimas su kitais kanalaisIlgalaikė strategijaBiudžeto planavimasTestavimas ir optimizavimasKūrybos strategijaAuditorijos segmentavimasTikslų nustatymas

„Facebook“ reklamos kaina

Kainos ir investicijų grąža (ROI)Kainų pokyčių analizė„Facebook“ reklamos kaina LietuvojeKaip mažinti kainąKas lemia kainąKainodaros modeliai

„Facebook“ reklamos kampanijų tipai

Dinaminės reklamos kampanijaVietinės reklamos kampanija„Messenger“ reklamos kampanijaVaizdo įrašų reklamos kampanijaPardavimų kampanijaProgramėlių diegimo kampanijaKonversijų kampanijaPrekės ženklo žinomumo kampanijaPotencialių klientų generavimo kampanijaSrauto kampanija

„Facebook“ reklama prieš „Google Ads“

Integracijos galimybėsReklamos tinklų aprėptisStrategijų skirtumaiRezultatų palyginimasKainų palyginimas

„Facebook“ reklama (kategorijos)

„Facebook“ reklamos mokymai„Facebook“ reklamos klaidos„Facebook“ reklamos tendencijos„Facebook“ pakartotinė rinkodara„Facebook“ reklamos taisyklės„Facebook“ reklamos matavimas„Facebook“ reklamos kūryba„Facebook“ reklama smulkiam versluiTikslinė „Facebook“ reklama„Facebook“ reklamos optimizavimas„Facebook“ reklamos paslaugosKaip paleisti „Facebook“ reklamą„Facebook“ reklama“ prieš „Google Ads“„Facebook“ reklamos įrankiai„Facebook“ reklamos strategija„Facebook“ reklamos kaina„Facebook“ reklamos kampanijų tipai: kaip pasirinkti efektyviausią?