Paprasta gauti klientų Turinio reklama

Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama yra reklamos rūšis, kuri yra orientuota į tam tikrą vartotojo naršymo turinį internete. Tai reiškia, kad reklamos rodomos pagal vartotojo naršymo turinį svetainėje arba pagal jo paieškos rezultatus. Ši reklama efektyviau siekia pritraukti vartotojo dėmesį, nes ji atitinka vartotojo ieškomą turinį arba jau skaitytą turinį, dėl to yra labiau tikėtina, kad vartotojas paspaus ant reklamos.

Kontekstinė reklama dažniausiai yra susietos su tam tikrais raktažodžiais ar temomis, todėl jas rodo tik vartotojams, kurie domisi tam tikra tema ar ieško informacijos apie konkrečius dalykus. Pavyzdžiui, jei vartotojas naršo kelionių svetainėje, jis gali matyti reklamą apie keliones, o jei jis ieško informacijos apie naujausius mobiliojo telefono modelius, jis gali matyti reklamą apie naujausius mobiliojo telefono modelius.

130 +
Verslo Klientų
10 +
Metų Rinkoje
27 + mln.
Parodymų Per Mėn.
7 +
Reklamos Platformos
Darbo su Google reklama schema

Bendradarbiavimas pagrįstas meile, kūrybinėmis idėjomis, kruopščiu darbu, kuris veda į gerus rinkodaros rezultatus. Rinkitės patikimą reklamos agentūrą!

Kodėl rinktis kontekstinę reklamą?

Kaip pasiekti, kad kontekstinė reklama būtų efektyvi?

Kontekstinė reklama – specializuotose reklamos platformose:

  • Google Ads yra viena iš populiariausių ir efektyviausių kontekstinių reklamos platformų. Jos reklamos yra rodomos pagal vartotojų paieškos ir naršymo istoriją, taip pat jos yra susietos su raktažodžiais ir turiniu, atitinkančiu reklamos turinį.
  • Bing reklama yra Microsoft reklamos platforma, kuri taip pat siūlo kontekstinę reklamą pagal paieškos ir turinio tematiką, taip pat panašius raktažodžius.
  • Amazon reklama yra reklamos platforma, skirta parduodantiems prekes per Amazon, ir tai yra gera vieta, kur galima matyti kontekstines reklamas, kadangi jos yra rodomos pagal tai, ko vartotojai ieško ir žiūri svetainėje.
  • Kitos reklamos platformos, tokios kaip Facebook, Yandex ir LinkedIn, taip pat siūlo kontekstinę reklamą kaip vieną iš reklamos variantų, bet jos yra daugiau orientuotos į reklamos tikslinimą ir personalizavimą, remiantis vartotojų profiliais ir socialiniu turiniu, o ne tiesiogiai susijusiu su internetiniu turiniu ar paieška.

Domina kontekstinė reklama? Skambinkite: +370 616 15038

10+ Metų Rinkoje

Rinkitės Patikimą Reklamos Agentūrą