Kontekstinė reklama yra reklamos rūšis, kuri yra orientuota į tam tikrą vartotojo naršymo turinį internete. Tai reiškia, kad reklamos rodomos pagal vartotojo naršymo turinį svetainėje arba pagal jo paieškos rezultatus. Ši reklama efektyviau siekia pritraukti vartotojo dėmesį, nes ji atitinka vartotojo ieškomą turinį arba jau skaitytą turinį, dėl to yra labiau tikėtina, kad vartotojas paspaus ant reklamos.
Kontekstinė reklama dažniausiai yra susietos su tam tikrais raktažodžiais ar temomis, todėl jas rodo tik vartotojams, kurie domisi tam tikra tema ar ieško informacijos apie konkrečius dalykus. Pavyzdžiui, jei vartotojas naršo kelionių svetainėje, jis gali matyti reklamą apie keliones, o jei jis ieško informacijos apie naujausius mobiliojo telefono modelius, jis gali matyti reklamą apie naujausius mobiliojo telefono modelius.
Bendradarbiavimas pagrįstas meile, kūrybinėmis idėjomis, kruopščiu darbu, kuris veda į gerus rinkodaros rezultatus. Rinkitės patikimą reklamos agentūrą!