Paprasta gauti klientų su profesionalia Google reklamos agentūra.
Mokėkite tik už pasirinktą rezultą (reklamos papsaudimus, gautas užklausas, telefono skambučius…).
Stiprinkite įmonės įvaizdį (pakartotinė rinkodara ir pigi reklama naujienų portaluose).
Tikslus geografinis segmentas (5 km aplink Jūsų parduotuvę arba reklama visame mieste arba keliuose miestuose).
Rodykime reklamą tik tada, kai vartotojai nori jūsų reklamos (kai Google paieškoje ieško šių produktų).
Kiti segmentavimai (pagal vartotojų lytį, amžių, pomėgius, naršymo įrenginį…).
Tikslus rezultatų sekimas ir optimizavimas.
Google reklama – efektyvi reklama internete. Net jeigu Jūsų verslas labai smulkus, Jūsų produktų potencialūs klientai vis tiek ieško per Google! Todėl jei netaikote Google reklamos, savo klientus atiduodate konkurentams!
Smulkus verslas dažnai mėgsta rinktis pigiausias paslaugas, bet iš to galiausiai susiduriama su tuo, jog paslaugos atliekamos nekokybiškai – kažkas pamiršta, kažkas neatlikta arba kažkas netaikoma Google reklamoje, kas turėtų būti taikoma… Jeigu norite gerų rezultatų, Jums reikia kokybiškos palsaugos ir patikimos reklamos agentūros. Taip net ir mažesnis reklamos biudžetas, šiek tiek brangesnis reklamos administravimas duos Jums didesnę naudą!
** pvz. ar sumokėjus reklamos agentūrai 50 EUR per mėnesį už reklamos administravimą, Jūs tikitės, jog tai didelis svertas agentūrai? Kaip gali būti suteikia profesionali paslauga už tokią sumą? Norint buhalteriškai išsimokėti šią sumą per atlyginimą, nuskaičiuokime +-50-60% mokesčių, išminusuokime tai, jog už sąskaitų adminisravimą reikia mokėti buhalterei arba buhalterijos įmonei. Tai iš šių 50 EUR pačiai įmonei gal liks +-15 EUR? Ar tikimasi, kad už 1 – 2 kartų pietūs kavinėje (15 EUR) Jūs rasite profesionaliai dirbančią reklamos agentūrą, kuri sąžiningai ir profesionaliai sieks maksimalių rezultatų? Taigi… Pigi reklama internete, nebūtinai reiškia efektyvi reklama. Geriau rinktis profesionaliai paslaugas teikiančią įmonę, kuri su tuo pačiu reklamos biudžetu pasieks aukštų rezultatų,
Nepriklausomai kokio dydžio Jūsų verslas, Jūsų prekių klientai ieško Google paieškoje. Google reklamos paslauga tinka kelias paslaugas ar prekes parduodantiems verslams (tiek fiziškai, tiek internetu).
Su kokiais iššūkiais susiduria smulkus verslas taikant Google reklamą?
Google reklamos problemos smulkiam verslui:
Dideli konkurentai. Pvz. jeigu Jūsų verslas yra logistikos įmonė (2-3 darbuotojai). Taikant Google reklamą, Jūs konkuruosite su didelėmis logistikos korporacijomis ar bent jau kelis kartus didesnėmis įmonėmis. O pastarosios turi ir didesnius reklamos išteklius. Dideli konkurentai naudoja šimtus ar tūkstančius raktažodžių? Manote, kad ir jums to paties reikia? Visiškai ne! Smulkus verslas efektyvią reklamą internete gali pasiekti su visiškai skirtingą strategija.
Nėra pakankamo biudžeto profesionaliam dizainui (reklaminiams skydeliams).
Nėra kaip matuoti reklamos rezultatų? Didelis verslas gali įsidiegti konversijų matavimą (IP telefoniną, duomenų importą ar kt.). O ką daryti smulkiam verslui?
Kaip efektyvinti mažą reklamos biudžetą? Juk smulkus verslas dažniausiai neturi didėlių išteklių rinkodarai internete.
Reklama rodoma ne pirmose pozicijose? Norite būti visada matomi ir aukštai? Atminkite, kad konkurentai turi ir didesnius išteklius ir ilgametę patirtį. Tačiau viską teisingai atliekant, ilgainiui ir Jūs tapsite didesniu ar dideliu rinkos žaidėju.
Kaip Jūsų įmonę padaryti žinomą ir įsimintiną su mažu reklamos biudžetu?
Kokie dar yra įvaizdžio stiprinimo metodai?
Kaip pigiai gauti užklausų – telefono skambučių.
Papildomos reklamos priemonės ir taktikos?
Google reklamos sprendimo būdai:
Dideli konkurentai? Jie turi kelis kartus didesnius biudžetus? Viena išeitis yra – atrasti nišinius Jūsų verslo raktažodžius, atmesti mažiau veiksmingus ir tas pats Jūsų mažas reklamos biudžetas taps ženkliai efektyvesnis. Tiesa, pirmus 1-2 mėnesius gali tekti eksperimentuoti, kol atrandami “auksiniai raktažodžiai”, tačiau jei iki tol buvo taikoma Google reklama ir matuojamos konversijos, šio laikotarpio laukti nereikia. Optimizuojama iškart.
Reklaminiai skydeliai (baneriai) sukuriami su iš anksto paruoštais Google Ads šablonais ir jie atrodo profesionaliai.
Konversijų matavimo galimybes turi ir smulkus verslas. Net jei nėra techninių ar finansių galimybių pritaikyti IP telefonijos, konversijų duomenų importo, visada galima matuoti užėjimus į kontaktų skiltį arba užpildytų užklausos formų skaičių.
Reklamos biudžetas gali būti investuojamas efektyviau, įvertinus istorinius duomenis. Tarkime nustatėme, kad 80% jūsų užklausų yra sugeneruojama iš vieno miesto ir 90% užklausų sugeneruojama per kompiuterį. Išeitis – taikyti didžiausią dalį reklamos biudžeto šiame mieste + ženkliai sumažinti paspaudimų kainas mobiliems įrenginiams ir planšetiniams kompiuteriams.
Reklamos pozicijos skaičius ne visada svarbus. Kartais net reklamos rodymas Gogle paieškos apačioje gali generuoti užklausas ir jos bus kelis ar kelioliką kartų pigesnės. Tai priklauso nuo įvairių aspektų, kuriuos reikia įvertinti profesionaliai ir tik tada dėlioti reklamos strategiją.
Pakartotinė rinkodara (remarketingas / retargetingas) – sprendimas paprastas, bet veiksmingas. Galime vartotojams priminti apie Jus su reklaminiai skydeliais. Ir tam nereikia didelių reklamos biudžetų.
Pigi ir efektyvi reklama internete – YouTube vaizdo pakartotinė rinkodara. Vartotojai, kurie lankėsi Jūsų tinklapyje, YouTube svetainėje mato Jūsų vaizdo reklamą (video).
Pigios užklausos, skambučiai telefonu, tai „Paspausk ir skambink“ (angl. Click to Call) reklamos skelbimai. Kur yra mokama ne už atėjimus į Jūsų svetainę, o už paspaudimą ant mygtuko „Skambinti“.
Žinoma, Google reklamos galimybės didžiulės. Yra įvairių taktikų, strategijų ir priemonių. Kreipkitės ir įvertinsime Jūsų projekto galimybes.