„Google Ads“ nestandartiniams projektams:

Reklama internete - verslo partneriai
Nestandartinė Google Ads reklama skiriasi nuo standartinių reklamų tuo, kad čia naudojamos unikalios strategijos ir taikomi alternatyvūs reklamos kampanijų nustatymai ir dėliojamos taktikos, kurios gali padėti pasiekti labiau specifines ir geriau apibrėžtas rinkas, geriau konvertuoti reklamos išlaidas ir pagerinti reklamos kampanijų veiksmingumą.

Kaip teikiame Google reklamą nestandartiniams projektams?

  1. Situacijos analizė – įvertintiname esamą rinkos situaciją, konkurentus, tendencijas ir galimybes.
  2. Tikslų nustatymas – nustatytome reklamos kampanijos tikslus ir matavimo metodus, pvz., pardavimų didinimas, užklausų generavimas (ang. leads), prekės ženklo žinomumo didinimas ir kt.
  3. Tikslinės auditorijos nustatymas – išsiaiškiname, kas yra jūsų tikslinė auditorija ir kaip geriausiai ją pasiekti.
  4. Reklamos strategijos kūrimas – nustatytome, kurią reklamos strategiją taikyti (pvz., geotargeting, retargeting, socialinės reklamos, naudojant unikalią kūrybinę koncepciją ir kt.).
  5. Reklamos kūrimas – kūrybinė reklamos koncepciją ir tinkami reklamos tekstai, vaizdai ir kiti elementai.
  6. Kampanijos paleidimas – paleidžiama reklaminė kampaniją, kuri atitinka nustatytus tikslus ir apima tinkamas reklamos strategijas.
  7. Rezultatų stebėjimas ir analizavimas – stebime ir analizuojame kampanijos veiklos rezultatus, kad būtų galima pritaikyti ir tobulinti kampaniją, jog būtų pasiekti geriausi rezultatai.
  8. Optimizavimas – optimizuojame reklamos kampanijas remiantis stebėjimo ir analizės duomenimis.
  9. A/B testavimas – atliekame A/B testavimą, kad būtų galima išbandyti skirtingas reklamos strategijas ir elementus ir nustatyti, kas geriausiai veikia.
  10. Kampanijos tobulinimas – nuolat tobuliname reklamos kampanijas remiantis stebėjimo ir analizės duomenimis ir siekiame geriausių rezultatų.

Domina Google reklama? Skambinkite: +370 616 15038

9+ Metai Rinkoje

Rinkitės Patikimą Reklamos Agentūrą