Paprasta gauti klientų vietiniam verslui su Google reklama.
Mokėkite tik už pasirinktą rezultą (reklamos papsaudimus, gautas užklausas, telefono skambučius, apsilankymą pas jus…).
Stiprinkite įmonės įvaizdį (rreklama naujienų portaluose už prieinamą kainą mažam verslui).
Tikslus geografinis segmentas (3 km aplink Jūsų parduotuvę arba reklama visame mieste arba keliuose miestuose).
Rodykime reklamą tik tada, kai vartotojai nori jūsų reklamos (kai Google paieškoje ieško šių produktų).
Kiti segmentavimai (pagal laiką, vartotojų lytį, amžių, pomėgius, naršymo įrenginį…).
Tikslus reklamos rezultatų sekimas ir optimizavimas.
Google reklama – efektyvi reklama internete. Net jeigu Jūsų verslas labai nedidelis ir vietinės reikšmės. Jūsų produktų potencialūs klientai vis tiek ieško per Google!
Tik tikslingi raktiniai žodžiai, kurie atspindi jūsų verslo veiklą.
Reklamos rezultatų stebėjimas ir optimizavimas.
Aiškūs kampanijos tikslai, kad galėtumėte gauti norimų rezultatų.
Tinkamas biudžetas, kuris atinka jūsų verslo tikslus ir poreikius.
Reklama nišiniuose tinklapiuose ir portaluose (pigiau, bet taip pat efektyviai).
Tinklapio kokybė – vizualinė dalis (gera vartotojo sąsaja, patrauklus dizainas).
Tinkami reklamos formatai, kad atitiktumėte auditorijos interesus (tekstas, vaizdas, vaizdo įrašai).
Vartotojų elgsenos analizė - kad galėtumėte geriau suprasti savo auditoriją.
Net ir nedidelio, vietinio verslo prekių – klientai ieško Google paieškoje. Google reklamos paslauga tinka kelias paslaugas ar prekes parduodantiems verslams (tiek fiziškai, tiek internetu).
Google reklama vietiniam verslui:
Didžiausio našumo kampanijos vietiniam verslui – tai tikslais pagrįstos kampanijos, kurių darbas yra maksimaliai padidinti rinkodaros tikslus visose „Google Ads“ skelbimų vietose. Privalumai:
– Teikimas papildomose „Google Ads“ skelbimų vietose: „YouTube“, Vaizdo tinkle, Paieškoje, „Discover“, „Gmail“ ir Žemėlapiuose.
– Optimalus mašininis mokymasis, užtikrinantis didesnį našumą.
– Laiko taupymas ir galimybė sutelkti dėmesį į strateginę optimizaciją.
– Padidėjęs konversijų skaičius.
– Patikimesnės ataskaitos.
– Atitinkamos funkcijos išmaniosiose apsipirkimo ir vietinių kampanijų kontekste.