Reklamos agentūra » FaceBook reklama » Reklama internete – efektyvumo rodiklių matavimas. Kas svarbiausia?

Reklama internete – efektyvumo rodiklių matavimas. Kas svarbiausia?

Gavome Klaipėdos valstybinės kolegijos studentės Viktorijos P. elektroninį laišką ir užklausą apie reklamos efektyvumą internete ir pagrindinių rodiklių matavimą. Pateikiame atsakymus.

1. Kokias internetinės skaitmeninės rinkodaros priemones / kanalus – naudojate / siūlote naudoti įmonėms?
Google Ads, Facebook, Instagram, Youtube ir kitas reklamos formas.
– Kas lemia jūsų naudojamų internetinės rinkodaros kanalų pasirinkimą, naudojimą?
(pasiekiamumas, kaina, auditorija, kanalų specifika)
Facebook ir Google Ads – didelis globalus rinkų pasiekiamumas, tinka tiek stambiems verslams, tiek vietinės reikšmės įmonėms. Galimybė sudaryti smulkių segmentų auditorijas, koreguoti kainas, keisti geolokacijos ir kitus nustatymus. Pagrindinė Facebook reklamos specifika – auditorijas pasirenkamos pagal vartotojų elgesį, Google Ads – pagal momentinį poreikį (pvz. skauda dantį, vartotojas eina į Google paieškos sistemą ir suveda „geras odontologas Vilniuje“).Efektyvi reklama internete - statistika
– Įvardinkite kanalų privalumus arba trūkumus.
Privalumai – efektyvi reklama, galimybė sudaryti smulkius auditorijų segmentus. Trūkumas – kai kuriose rinkose daug rinkos dalyvių, todėl tam tikriems verslams reklama tampa brangi ar sunkiau atsiperkanti (kitaip tariant – konkurencinga). Tokiai atvejais tenka ieškoti strateginių pranašumų, išsiskirti iš kitų.
2. Jūsų nuomone, remdamiesi patirtimi, įvardinkite, kas yra svarbiausia (aspektai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį) kuriant internetinę rinkodarą elektroniniame versle?
Geras produktas, geras pristatymas (svetainė), tinkama kaina ir efektyvi reklamos strategija. Be gero produkto ir svetainės, gali pritraukti momentinį pirkėją, bet padaryti jį lojalų ir nuolat auginti verslą – neracionaliai brangu. Būtent todėl kiekvienas žingsnis turi būti atliktas profesionaliai ir pamatuotai.
3. Kokiais būdais sekate / siūlote sekti skaitmeninės rinkodaros efektyvumą, įmonėms, kurios teikia prekes ir paslaugas internetu?
Vieni pagrindinių rodiklių – reklamos grąža (angl. ROI), pajamos, pardavimų kiekis, konversijos, konversijos rodiklis. Dažniausiai naudojama Google Analytics matavimo sistema, o taip pat – svetainės turinio valdymo arba verslo valdymo sistemos statistika.
– Jei naudojate Google Analytics, kokius rodiklius išskirtumėte, kurie daugiausiai atskleidžia?
duomenų, parodo ar gali parodyti internetinės rinkodaros efektyvumą?
Jeigu strategija pasiimti didesnę rinkos dalį – rodikliai gali būti reklamos parodymai / paspaudimai, pajamos ir kt. Jeigu siekiama veikti pelningai ir nesvarbu koks rinkos dydis atitenka jums – rodikliai reklamos grąža (angl. ROI), konversijos rodiklis ir kt.
– Jei nesinaudojate Google Analytics, kokiomis programomis ir kokiais rodikliais vertinate
efektyvumą?
Visiems internetiniams projektams ar verslams naudojama Google Analytics statistika, o kai kuriems projektams ir papildomos matavimo sistemos.
4. Kaip manote, ar svarbu įmonėms naudoti A/B testavimą reklamose, internetiniame puslapyje? Kodėl?
Ypatingai svarbu optimizuoti svetainė, gerinti konversijos rodiklį. Tam padeda svetainės elementų A/B testavimas, karštųjų taškų žemėlapis (angl. „heatmap“) ir kitos priemonės.
Reklamos sistemose būtina turėti bent kelis reklamos variantus. Dažniausiai optimizuoti A/B principu nereikia, nes tą atlieka pačios reklamos sistemos, optimizuodamos pagal reklamos tikslus (siekiant gauti daugiau paspaudimų, parodymų, konversijų…).
5. Kodėl, Jūsų nuomone, yra svarbu vertinti / stebėti / analizuoti internetinės rinkodaros efektyvumą?
Investuojant į rinkodarą, būtina matuoti kiekvieną žingsnį, lyginti kas veikia, kas ne. Tam yra skirtos reklamos agentūros, kurių tikslas ne išleisti investicijas aklai, o investuoti pasiekiant užsibrėžtus verslo tikslus. Todėl praktiškai kiekvienam projektui naudojamos monitoringo, statistikos stebėjimo sistemos.

Domina efektyvi verslo reklama internete?

Susisiekite!
Reklamos agentūra » FaceBook reklama » Reklama internete – efektyvumo rodiklių matavimas. Kas svarbiausia?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!