Reklamos agentūra » Google reklama » GMail reklamos pabaiga? Kas ją pakeis?

GMail reklamos pabaiga? Kas ją pakeis?

Google kompanija informavo skaitmeninės reklamos agentūras ir kitus fizinius, bei juridinius asmenis (Google AdWords reklamos naudotojus) – kad nuo 2021 metų liepos 1 dienos, įprasta GMail reklama (GSP) nustos veikti. Ši reklamos rūšis keitėsi bent keletą kartų – reklamos formatai, taikymo būdai ir kt. Vienos efektyviausių priemonių buvo – galimybė reklamuoti pagal domenų sąrašą (pvz. įvedant konkurentų ar potencialių klientų domenus), kitas efektyvus reklamos būdas – taikymas pagal raktinius žodžius (angl. keywords). Nuo 2021 metų vidurio neliks ne tik šių taikymo metodų, bet ir apskritai GMail reklamos formos. Kas ją pakeis?

„Discovery“ reklama – nauja, pakeis seną reklamos tipą

Jau dabar galima taikyti „Discovery“ reklamos tipą. Pastarasis reklamos būdas apima viską – GMail reklamą, YouTube reklamą, socialinius tinklus ir kt. Panašu, kad Google kompanija žengia žingsnius, artimesnius Facebook reklamos strategijai, kai reklamos platforma kaupia daugumos vartotojų duomenis ir pomėgius, „gaudo“ intencijas, ko žmogui reikia ir tuomet pateikia atitinkamą reklamą iš prisitaikančio formato. Kitaip tariant – nesvarbu, kur vartotojas, naršo ir ko pageidauja, reklama turėtų jį pasiekti bet kur ir su tikslia žinute, pagal vartotojo poreikį. Keliaujama link tikslesnės personalizacijos reklamoje.

Reklamos tikslai

„Discovery“ reklamos pagrindiniai privalumai:

  • Viena reklama – dydžiu ir formatu prisitaiko prie visų reklamos tinklų.
  • Jus pastebės socialiniuose tinkluose, vaizdo įrašuose, el. pašte, portaluose ir mažuose tinklapiuose.
  • Galimybė transliuoti už neribotą arba fiksuotą konversijos kainą.
  • Reklamos tikslai – pardavimų skatinimas, užklausų didinimas (angl. leads generation), prekės ženklo žinomumas.
  • Auditorijos (pagal raktažodžius „custom intent“, remarketingo, pomėgių ir kiti sąrašai).

Kaip optimizuoti „Discovery“ Google reklamą?

Kaip optimizuoti „Discovery“ reklamos kampanijas Google Ads platformoje? Procesas primena klasikinius metodus, kaip optomizuoti vaizdines kampanijas (GDN) ir dabar dar galiojančią GMail reklamą. Pagrindiniai principai – antraščių, tekstų ir paveikslėlių keitimas. Skirtingų auditorijos sąrašų sudarymas ir keitimas. Pvz. galima kurti skirtingas „custom intent“ auditorijas pagal vis kitus raktinius žodžius (jų rekomenduojama naudoti bent 10). Konversijos kainos koregavimas.

Ar nauja Google Ads priemonė – reiškia efektyvesnę reklamą?

Iš dalies ir taip ir ne. Kiekvienu atveju testuojama atskirai. Įprastai naudojant GMail reklamą, mažose rinkose yra nedidelės tikslinės auditorijos. Todėl taikant „Discovery“, pasiekiamumas ženkliai didesnis (iki 2,9 mlrd. visame pasaulyje), tikslingą auditoriją galima pasiekti per skirtingus kanalus, be to tikslingos auditorijos yra daugiau, nes reklamos taikymo algoritmas stengiasi atrasti jūsų naujus klientus, pagal jų esamus poreikius ir veiksmus (padidėja „Reach“).

Reklamos agentūra » Google reklama » GMail reklamos pabaiga? Kas ją pakeis?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?