5 dalykai, kuriuos verslas privalo taikyti, kad reklama internete būtų efektyvi
Dažnas pradedantis ar ilgus metus veikiantis verslas, siekia to paties – padidinti pardavimus, bei stabilaus ir kokybiško verslo augimo. Ir […]
Dažnas pradedantis ar ilgus metus veikiantis verslas, siekia to paties – padidinti pardavimus, bei stabilaus ir kokybiško verslo augimo. Ir […]
Kaip šaltiniai skelbia, net 92% pasaulinės interneto paieškos rinkos valdo Google. Google.com ne tik yra populiariausia paieškos sistema pasaulyje, bet […]
Kaip pradėti verslą užsienyje? Pradėkite jį Lietuvoje! Gyvename skaitmeniniame amžiuje, todėl turint verslą vienoje šalyje, galima jį vystyti ir kitose […]
Kiekvieno verslo paskirtis – spręsti klientų problemas ar iškilusius poreikius, neperžengti verslo etikos, pagelbėti vieni kitiems ir už išspręstą klientų […]
Gavome Klaipėdos valstybinės kolegijos studentės Viktorijos P. elektroninį laišką ir užklausą apie reklamos efektyvumą internete ir pagrindinių rodiklių matavimą. Pateikiame […]
Google kompanija informavo skaitmeninės reklamos agentūras ir kitus fizinius, bei juridinius asmenis (Google AdWords reklamos naudotojus) – kad nuo 2021 […]
Atmetimo rodiklis yra vienas svarbiausių statistinių duomenų vertinant ar svetainė yra kokybiška. Praktikoje tenka susidurti su atvejais, kai marketingo priemonėmis […]
Google reklama – kaip sukurti efektyvią reklamą? 1. Aiški, tiksli ir kokybiška antraštė. Reklamos antraštė yra viena svarbiausių dalių dirbant […]