Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google reklamų aukcionas (Google Ad Auction)

Google reklamų aukcionas (Google Ad Auction)

Google reklamų aukcionas (Google Ad Auction) yra procesas, per kurį nustatoma, kuri reklama bus rodoma ir kur ji bus padėta „Google“ reklamų tinklapyje ar paieškos rezultatų puslapyje. Šis aukcionas vyksta kiekvieną kartą, kai naudotojas įvykdo paieškos užklausą arba apsilanko svetainėje, kurioje rodomos reklamos.

„Google“ reklamų aukciono esmė: Procesas, kuriuo nustatoma, kuri reklama bus rodoma pagal naudotojo užklausą ar naršymo elgesį.

Kaip veikia „Google“ reklamų aukcionas:

  1. Nustatomos aukcione dalyvaujančios reklamos: Į aukciono dalyvavimą įtraukiamos skirtingos reklamos, kurios yra susietos su naudotojo užklausa arba svetaine, kurią jis naršo.
  2. Kiekvienai reklamai priskiriamas įvertinimas: „Google“ naudoja įvairius veiksnius, tokius kaip reklamos kokybė, nustatytas paspaudimo kainos (angl. Bid) dydis ir anksčiau gauti rezultatai, norėdama priskirti kiekvienai reklamai įvertinimą.
  3. Nustatomas laimėtojas: Reklama su aukščiausiu įvertinimu ir kitais faktoriais tampa laimėtoja ir yra rodoma naudotojui.

Veiksniai, įtakojantys reklamų poziciją aukcione:

  • Maksimali paspaudimo kaina (Max CPC): Didžiausia suma, kurią reklamos savininkas yra pasirengęs sumokėti už vieną paspaudimą.
  • Atitiktis (Relevance): Ar tai gera reklama ir atitinka naudotojo užklausą, bei interesus.
  • Reklamų plėtiniai (Ad Extensions): Papildomi elementai, praturtinantys reklamą, pvz., nuorodos į konkrečias svetainės dalis.
  • Efektyvus paskirties puslapis (Landingpage): Jeigu vartotojas paspaudė ant reklamos ir pateko į puslapį, kurios jo nesudomino arba nepateikė reikiamos informacijos, tai reklamos kainą aukcione padaro brangesnę, nes ji tampa neaktuali vartotojams. Reklamos paspaudimas išbrangsta.

Norint gauti gerą „Google“ reklamos kainą ir efektyvumą, svarbu atitikti visus kriterijus – kokybiškai aprašyta reklama, nurodyti visi plėtiniai, reklama yra susijusi, reklaminis puslapis optimizuotas ir tinkamas. Tokiu būdu aukcione galite tikėtis pigesnės ir efektyvesnės reklamos kainos.

„Google“ reklamų aukcionas yra dinamiškas procesas, kuris siekia užtikrinti, kad naudotojams būtų rodomos aktualios ir kokybiškos reklamos.

Kada naudoti CPA, CPE, CPM arba CPC apmokėjimo modelį „Google“ reklamų aukcione?

Kada ir kokį „Google“ reklamos aukciono apmokėjimo modelį pasirinkti?

Google“ reklamos apmokėjimas Tiesioginiai pardavimai Žinomumas Vartotojų susidomėjimas
Įsigijimo kaina (CPA) + ±
Kaina už įsitraukimą (CPE) ± + +
Kaina už tūkstantį parodymų (CPM) + ±
Kaina už paspaudimą (CPC) + ±

Reikšmės:

Žymėjimas Reikšmės aprašymas
+ Reikalavimus atitinka.
Reikalavimų neatitinka.
± Iš dalies atitinka (dažniausiai su tam tikromis ribomis ar sąlygomis).

Paaiškinimas:

  • Įsigijimo kaina (CPA) – dažniausiai taikoma el. prekyboje, užklausų generavimui, kai reikalinga konkreti užklausos kaina ar kt. Iš esmės tai yra tikslas, kuris leidžia sugeneruoti norimą rezultatą (pirkimą, prenumeratą, registraciją) už norimą kainą. Vienintelis pageidautinas reikalavimas, kad kampanijoje turi būti sukaupta bent 30 konversijų per mėnesį, kad tai veiktų efektyviai.
  • Kaina už įsitraukimą (CPE) – ši priemonė labiau taikoma soc. tinklų reklamoje, tačiau terminas gali būti naudojamas ir „Google Ads“ reklamoje, jeigu rodome reklamą tarkime „YouTube“ tinkle ir norime pasiekti vartotojų įsitraukimą.
  • Kaina už tūkstantį parodymų (CPM) – kai mūsų tiklas žinomumas, kuo platesnės visuomenės pasiekimas (angl. Ad Reach) ir kt.
  • Kaina už paspaudimą (CPC) – mokama tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jūsų reklamos.

Taigi, be standartinio CPC reklamos kainos modelio, reklamos užsakovai gali pasirinkti ir kitus „Google“ reklamos apmokėjimo modelius aukcionuose.


Skaitykite daugiau („Google reklama“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Google Ads » Google reklamų aukcionas (Google Ad Auction)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!