Google reklamos kaina (Google Advertising Price)
Google reklamos kaina (Google Advertising Price) yra suma, kurią reklamuotojas moka „Google“ platformai už skelbimų rodymą reklaminėje erdvėje. Ši kaina priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant pasirinktą mokėjimo modelį, konkurenciją rinkoje, raktinių žodžių populiarumą ir kitus faktorius.
Papildomos sąvokos:
Mokėjimo modelis – tai būdas, kaip reklamuotojas moka už skelbimus, pvz. gali būti pagal paspaudimus (PPC), tūkstančio parodymų (CPM) arba kitus modelius.
Konkurencija rinkoje – tai kitų reklamuotojų skaičius, kuriuos domina tie patys arba panašūs reklaminiai raktiniai žodžiai.
Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ar frazės, kurias reklamuotojai pasirenka siekdami, kad jų skelbimai būtų rodomi atitinkamo turinio ar paieškos rezultatuose.
„Google“ reklamos kainos formulė:
Reklamos kaina (Google Advertising Price) priklauso nuo mokėjimo modelio. Pavyzdžiui, jei naudojamas PPC modelis, tai kaina gali būti suskaičiuota kaip maksimalus paspaudimo kiekis x Jūsų paspaudimo kaina (maks. CPC).
„Google“ reklamos kaina gali kisti dienos metu, savaitės metu arba priklausomai nuo sezono ir kitų rinkos veiksnių. Reklamuotojai siekia efektyviai valdyti šią kainą ir optimizuoti savo kampanijas, kad pasiektų geriausius rezultatus. Tai svarbu siekiant maksimizuoti investicijų grąžą (ROI) ir įgyvendinti konkrečius reklamos tikslus.
Geriausia „Google“ reklamos kaina – su ar be reklamos agentūros?
Kada galima gauti bene geriausią „Google“ reklamos kainą ir kokias priemones reikia taikyti?
Įtaka kainai „Google“ reklamoje | Su reklamos agentūra | Be reklamos agentūros |
---|---|---|
Biudžeto valdymas | + | – |
ROAS skaičiavimas | + | ± |
„Google“ reklamų aukcionas | + | + |
„Google“ reklamų kokybė | + | ± |
Reikšmės:
Žymėjimas | Reikšmės aprašymas |
---|---|
+ | Gali atlikti patys. |
– | Negali atlikti patys. |
± | Iš dalies gali atlikti (su tam tikromis sąlygomis ir kt.). |
Paaiškinimas:
- Biudžeto valdymas – Įprastai, patikima reklamos agentūra žino, kaip efektyviai valdyti paskirtą reklamos biudžetą, o patirties neturinčio įmonės, be profesionalų pagalbos, gali tik švaistyti paskirtą finansavimą reklamai.
- ROAS skaičiavimas – Nors ROAS skaičiavimas nėra labai sudėtingas metodas, visgi praktikoje daug įmonių jo neskaičiuoja arba skaičiuoja ne visai tinkamai.
- „Google“ reklamų aukcionas – Šiuos reklamos akcionuose iš esmės gali dalyvauti visi, kurie nepažeidžia reklamos politikos ir teisių. Visgi, nepatyrusiems reklamuojamas gali nepavykti pasiekti norimo rezultato.
- „Google“ reklamų kokybė – Dažnu atveju reikia patyrusios reklamos agentūros, kad reklamos skelbimų kokybė būtų tinkama ir generuoti pageidaujamus reklamos rezultatus.
Reikia pastebėti, kad lentelė nėra universali. Nes pvz. jeigu įmonė turi daugiametę patirti dirbant su „Google“ reklama moka efektyviai optimizuoti rekalmos biudžetą be reklamos agentūros, tačiau pavyzdyje pateiktas (-) ženklas, nes praktikoje dažniau tenka susidurti su tokiais atvejais. O pasirinkus reklamos agentūros paslaugas, ne tik sutaupoma laiko, geriau investuojamas reklamos biudžetas, bet ir bendra reklamos grąža geresnė.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)