Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Kaina už tūkstantį parodymų (CPM)

Kaina už tūkstantį parodymų (CPM)

Kaina už tūkstantį parodymų (CPM) yra rinkodaros metrikos vienetas, nurodantis kiek pinigų reikia sumokėti, norint gauti tūkstantį reklamos parodymų. Tai yra dažnai naudojamas rodiklis, ypač internetinėje reklamoje, kur įmonės moka už reklamos atvaizdavimą tūkstančiui vartotojų.

Papildomos sąvokos:
Reklamos peržiūra: Viena reklamos peržiūra (arba parodymas) atsiranda, kai vartotojas mato reklamą, nepriklausomai nuo to, ar jis su ja sąveikauja ar ne.
Mille: „Mille“ kilę iš lotynų kalbos ir reiškia tūkstantį. CPM išreiškia reklamos kainą už tūkstantį parodymų.

CPM formulė:
CPM = Reklamos išlaidos / (Peržiūrėtų reklamų skaičius / 1000)

CPM leidžia reklamos skelbėjams įvertinti reklamos kampanijos efektyvumą ir palyginti skirtingas reklamos formas pagal jų kainą. Tai yra svarbus metrikos rodiklis, kuriuo remiantis įmonės gali planuoti ir optimizuoti savo reklamos biudžetus, siekdamos maksimizuoti peržiūrų skaičių už kuo mažesnę kainą. CPM reklamos metodas gali būti prekinio ženklo žinomumo kampanijos metrikos dalis.

Reklamos agentūra » Žodynas » Rinkodaros rodikliai » Kaina už tūkstantį parodymų (CPM)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?