Panašios auditorijos (LookALike)
Panašios auditorijos (LookALike) yra rinkodaros sąvoka, apibūdinanti grupę žmonių, kuri yra panaši arba turi bendrus bruožus su jau esama įmonei žinoma arba potencialia auditorija.
Papildomos sąvokos:
Įmonei žinoma auditorija: Esama klientų grupė, kuri jau yra susijusi su įmone ar jos paslaugomis.
Panašios auditorijos nustatymas dažnai naudoja duomenų analizę ir algoritmus, siekiant surasti žmones, turinčius panašias charakteristikas, elgesio modelius ar demografinius duomenis kaip esama auditorija.
Pavyzdys:
Įmonė, kurios klientai dažniausiai yra tarp 25-35 metų, naudoja panašios auditorijos strategiją, kad rastų naujus potencialius klientus su panašiu amžiumi, pomėgiais ir poreikiais.
Panašios auditorijos (LookALike) yra naudojamos daugelyje rinkodaros kanalų, įskaitant socialinius tinklus ir kitą reklamą, siekiant efektyviau pasiekti žmones, kurie tikriausiai turės susidomėjimą arba paklausą įmonės paslaugoms ar produktams. „LookALike“ įprastai yra viena efektyviausių reklamos auditorijų „Facebook“ reklamoje.
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)