Reklamos agentūra » Žodynas » Socialiniai tinklai » Mažieji nuomonės formuotojai (Micro-Influencer)

Mažieji nuomonės formuotojai (Micro-Influencer)

Mažasis nuomonės formuotojas (Micro-Influencer) yra asmuo, turintis nusistovėjusią įtaką savo nišos ar specifinės temos kontekste socialiniuose tinkluose. Jų sekėjų skaičius paprastai yra nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių, o jų įtaka yra orientuota į labai tikslinę auditoriją.

Papildomos sąvokos:
Įtaka socialiniuose tinkluose: Gebėjimas paveikti ir formuoti žmonių nuomonę ar elgesį per socialinius tinklus.

Mažieji įtakos turėtojai dažnai specializuojasi tam tikroje srities arba nišos temoje, todėl jų sekėjai yra susiję su konkrečiu pomėgiu ar interesu. Šios įtakos turėtojai gali būti svarbūs įmonėms, siekiančioms pasiekti tikslinę auditoriją ir kuriančioms autentiškus bei įdomius ryšius su savo klientais.

Pavyzdys:
Mažasis įtakos turėtojas („influenceris“), specializuojantis sporto prekių apžvalgose, gali būti vertingas partneris sporto aprangos gamintojui, norint pasiekti sporto entuziastus.

Mažieji įtakos turėtojai dažnai vertinami dėl savo autentiškumo, artumo su savo sekėjais ir gebėjimo sukurti glaudžius santykius su auditorija, kurie gali būti labai svarbūs rinkodaros tikslams.


Skaitykite daugiau („influenceriai“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Socialiniai tinklai » Mažieji nuomonės formuotojai (Micro-Influencer)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?