Vaizdinio tinklo skelbimai „YouTube“ reklamoje
Norėdami matyti savo Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos skelbimus sistemoje „YouTube“, galite redaguoti „Google Ads“ paskirties vietas ir nurodyti specifinius „YouTube“ (youtube.com) vaizdo įrašus, kanalus arba pasirinkti rodyti skelbimus visoje „YouTube“ sistemoje. Taip pat galite apriboti skelbimų rodymą tam tikrame turinyje ar vaizdo įraše. Būdamas lanksčios kampanijos dalis, ši funkcija leidžia tinkamai pritaikyti skelbimus pagal jūsų siekius ir auditorijos poreikius sistemoje „YouTube“.
Instrukcijos
Kaip pridėti konkretų „YouTube“ kanalą ar vaizdo įrašą?
- Prisijunkite prie savo „Google Ads“ paskyros.
- Vaizdinės reklamos tinklo kampanijų peržiūrai pasirinkite Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos.
- Pasirinkite kampaniją, kurią planuojate redaguoti.
- Spustelėkite skelbimų grupės pavadinimą, kurioje norite pridėti paskirties vietas.
- Skilties meniu kairėje pasirinkite Auditorijos, raktiniai žodžiai ir turinys.
- Pasirinkite Turinys, tada puslapio meniu viršuje pasirinkite Paskirties vietos.
- Pasirinkite „YouTube“ kanalai arba „YouTube“ vaizdo įrašai ir naudodami paieškos lauką suraskite norimas paskirties vietas.
- Žymėkite laukelius šalia kiekvienos paskirties vietos, kurią norite įtraukti į skelbimų grupę.
- Spustelėkite Išsaugoti.
Pagal analogiškas instrukcijas, galite nukeliauti į tą pačią aplinką, kurioje galėsite redaguoti pridėtus „YouTube“ kanalus ar vaizdo įrašus.
Kuo naudingas ir įdomus vaizdinių reklamų rodymas „YouTube“ tinkle?
Vaizdinių reklamų rodymas „YouTube“ tinkle tampa neįkainojamu būdu pasiekti didžiulį auditorijos segmentą, kuris yra aktyvus, ieškantis įvairaus turinio ir pasiruošęs įsitraukti į skirtingas patirtis. Pavyzdžiui, jei prekiaujate mados prekėmis ir norite pristatyti naują kolekciją, galite kurti įspūdingas vaizdines reklamas, kuriose demonstruosite drabužių stilių ir kokybę. Tai ne tik leis jums pritraukti potencialius klientus, bet ir suteiks jiems galimybę pamatyti drabužius vizualiniuose vaizduose, kuriuose atsiskleidžia kiekvieno gaminio unikalumas. „YouTube“ kaip vizualinė platforma suteikia galimybę ne tik rodyti produktus, bet ir sukurti emocinį ryšį su auditorija per kokybišką ir kūrybišką turinį.
„YouTube“ galima rodyti tiek vaizdines reklamas, tiek ir video turinį. Praktiškas pavyzdys būtų sporto prekių pardavėjai, kurie gali pasinaudoti vaizdinių reklamų galimybėmis „YouTube“ tinkle. Kuriant trumpus, dinamiškus reklaminius filmukus, galima demonstruoti sportinių drabužių ir aksesuarų privalumus praktikoje. Pvz., organizuojant triatlono renginį, galima sukurti reklaminį vaizdo klipą, kuriame matyti, kaip sportininkas naudoja jūsų prekes – nuo plaukimo kaukės iki bėgimo batų. Tai ne tik puikiai perteiks produktų funkcionalumą, bet ir sugeneruos entuziazmą ir aspiraciją tarp auditorijos, kuri trokšta aktyvaus gyvenimo būdo. Vaizdinių reklamų privalumas „YouTube“ tinkle yra galimybė pasiekti tikslinę auditoriją, kuri aktyviai domisi sportu ir sveikata.
Naudingos nuorodos:
» Vaizdinio skelbimo rodymas sistemoje „YouTube“
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (24)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (9)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)