Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » Papildomo pardavimo strategija (Upselling)

Papildomo pardavimo strategija (Upselling)

Papildomo pardavimo strategija (Upselling) yra rinkodaros metodas, kuriuo siekiama skatinti klientą įsigyti brangesnius arba kokybiškesnius produktus ar paslaugas nei tie, kuriuos jis pradinėje stadijoje ketino įsigyti. Ši strategija yra skirta didinti pelną ir maksimizuoti kliento vertę per vieną pardavimą.

Papildomo pardavimo principas:
Stengiantis pademonstruoti klientui pridėtinę vertę, siūloma įsigyti geresnį ar didesnės vertės produktą arba paslaugą nei pradinis pasirinkimas.

Papildomo pardavimo procesas dažnai pasireiškia pirkinių krepšelio puslapyje internetinėse parduotuvėse arba fizinėje parduotuvėje tiesioginio bendravimo metu su pardavėju. Sėkmingai įgyvendinus šią strategiją, galima ne tik padidinti pardavimus, bet ir pagerinti klientų pasitenkinimą bei lojalumą.

Papildomos pardavimo taktikos apima personalizuotus pasiūlymus, riboto laiko pasiūlymus arba komplektus, kurie gali patenkinti kliento poreikius ir priversti jį apsvarstyti brangesnį pasirinkimą.

Kitas pardavimų skatinimo metodas – kryžminiai pardavimai.


Skaitykite daugiau („kaip padidinti pardavimus“):
Reklamos agentūra » Žodynas » Internetinės svetainės » Papildomo pardavimo strategija (Upselling)

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!