Reklamos agentūra » Marketingas » Kaip užsakytą „influencerio“ reklamą panaudoti kelis kartus?

Kaip užsakytą „influencerio“ reklamą panaudoti kelis kartus?

Mažiausiai kelis metus egzistuojantis „influencer marketing“ būdas, kai kuriems verslams dar tik naujai atrandamas. „Influenceris“ – dažnai vadinamas įtakingas žmogus, kuris turi daug sekėjų socialiniuose tinkluose, pvz. „FaceBook“, „Instagram“ ar kito socialinio tinklo sekėjų. Tokie asmenys dažniausiai turi sukaupę specifinę auditoriją – marketingo, mamyčių, žvejų, žaidimų, sporto, automobilių fanų ar kitas auditorijas. Tokie žmonės vartotojams įdomūs savo turiniu. Ir kartais į „influencerių“ duris pasibeldžia reklamos užsakovai (reklamos agentūros arba prekiniai ženklai). Šių verslų tikslas mainais už pinigus ar produktą – būti publikuotiems ant „influencerio“ sienos. Dažnai tokia reklama veikia, nes – yra sukaupta specifinė, lojali auditorija, kuri pasitiki „influencerio“ rekomenduojamomis prekėmis. Tačiau ne visiems tokia reklama prieinama nuolat (kainos prasme) arba nėra prasmės per daug dažnai reklamuotis ant to paties asmens sienos. Tad…

Kaip išnaudoti „influencerio“ reklamą kelis kartus? Arba kaip pasiimti dalį šios auditorijos?

Įrašo pasidalinimas. Tai pats paprasčiausias būdas. Jūsų produktu pasidalino žinomas žmogus? Kodėl jums nepasidalinus ant savo verslo sienos („per-pasidalinti“ įrašą)? Tai stiprina pasitikėjimą prekės ženklu. Ir nepamirškite suformuoti džiaugsmingos žinutės, kur perteiktumėte, jog esate laimingi, galėdami pradžiuginti žinomą žmogų („influencerį“) savo produktu.

Ekrano vaizdo panaudojimas sekančius kartus. Pasidarykite ekrano vaizdą (angl. screenshot) ir šį vaizdą galėsite naudoti ateityje, pvz. sukuris reklaminius skydelius, kuriuose matysis, kad jūsų produktą mėgstą ir internete žinomas žmogus. Tai lyg „atsiliepimų knygos“ įrašo panaudojimas kitos komunikacijos etape. Įrašu galite pasidalinti keliuose socialiniuose tinkluose ir jūsų svetainėje.

„Influencerio“ auditorijos pakartotinė rinkodara. Tai labai techninis, bet veiksmingas momentas. Jūs galite kaupti visų, kiekvieno atskirai ar vieno „influencerio“ „retargetingo“ auditoriją ir ją panaudoti dar kartą ar net kelis kartus! Tai nebūtinai prilygs pirminiam pasidalinimui, nes auditorijos dydis bus mažesnis ir taikysite kaip remarketingą, bet jau nebus žinomo žmogaus vardo panaudojimo. Tačiau tai aiškiai bus tikslinga auditorija, kuri jau apsilankė jūsų svetainėje ir yra įvykęs taip vadinamas – pirmasis prekinio ženklo įsitraukimas.

Sukauptą pakartotinės rinkodaros („retargeting“/„remarketing“) auditoriją, efektyviai galėsite naudoti kad ir FaceBook, Google reklamai – „retargetingui“ (kas yra „remarketingas“?).

Žingsniai, kaip kaupti „influencerio“ auditoriją:

  1. Savo svetainėje sukurkite puslapį svetaines-adresas.lt/sekti.php. Šiame faile turite atlikti tokius programavimo ir įterpimo veiksmus:
  • Įterpti Google Analytics kodą.
  • Įterpti „FaceBook pixel“ kodą.
  • Atlikti nukreipimą (angl. redirect) į galutinį produkto puslapį. Pvz. svetaines-adresas.lt/produktas.html.
  1. Prie nukreipimo nuorodos svetaines-adresas.lt/sekti.php pridėkite savo sugalvotus UTM parametrus (galite naudoti patogų „UTM builder“ įrankį).
  2. Naudokite nuorodos trumpinius, kurie taip pat turi statistikos sekimą. Pvz. nuorodą svetaines-adresas.lt/sekti.php galima sutrumpinti su bit.ly sistema.
  3. „Influenceriui“ nusiųskite trumpą prekės aprašymą, iš kurios jis pasiims informaciją, formuodamas žinutę ir taip pat nusiųskitę sutrumpintą nuorodą į produktą (pvz. bit.ly/kazkoks_produkto_url).
  4. Per Google Ads (anksčiau – AdWords) ir FaceBook reklamos sistemas sukurkite atskirus pakartotinės rinkodaros sąrašus, kuriuos galite segmentuoti pagal iš anksto aprašytus UTM parametrus.

Taigi, matome, kad Jūsų investuoti pinigai į „influencer marketing“ gali nesibaigti ties viena ar keliomis žinutėmis. Marketingas yra išradingas ir efektyvus – tik jeigu galvoje įjungsite mąstymo „varikliuką“!

P.S. Praktikoje vietoje „retargeting“ sąvokos, dažnai naudojama „remarketing“ sąvoka. Tačiau reikėtų suprasti, kad kalbame apie tą pačią pakartotinę rinkodarą.

Reklamos agentūra » Marketingas » Kaip užsakytą „influencerio“ reklamą panaudoti kelis kartus?

Kaip padidinti pardavimus?

Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui! O gal domina „Google Ads“ reklama?