5 dalykai, kuriuos verslas privalo taikyti, kad reklama internete būtų efektyvi
Dažnas pradedantis ar ilgus metus veikiantis verslas, siekia to paties – padidinti pardavimus, bei stabilaus ir kokybiško verslo augimo. Ir […]
Dažnas pradedantis ar ilgus metus veikiantis verslas, siekia to paties – padidinti pardavimus, bei stabilaus ir kokybiško verslo augimo. Ir […]
Jau bene kelis metus iš eilės kalbama apie mobiliųjų telefonų naudojimą, augimą ir marketingą mobiliuose telefonuose. Ypač populiaru kalbėti apie […]
Kiekvieno verslo paskirtis – spręsti klientų problemas ar iškilusius poreikius, neperžengti verslo etikos, pagelbėti vieni kitiems ir už išspręstą klientų […]
Reklama internete yra vienas iš efektyviausių būdų įvairaus dydžio įmonėms sustiprinti žinomumą, susirasti naujų klientų, padidinti pajamų srautus ar įgyvendinti […]
Gavome Klaipėdos valstybinės kolegijos studentės Viktorijos P. elektroninį laišką ir užklausą apie reklamos efektyvumą internete ir pagrindinių rodiklių matavimą. Pateikiame […]
Google kompanija informavo skaitmeninės reklamos agentūras ir kitus fizinius, bei juridinius asmenis (Google AdWords reklamos naudotojus) – kad nuo 2021 […]
1. Išbandykite 100 skambučių taktiką. Atlikite šimto šaltų skambučių ciklą, tačiau ne tuščiai. Žymėkitės statistiką – kiek buvo skambučių, kokio […]
Įmonėms ir reklamos agentūroms kartais kyla diskusijų ir nesutarimų, kaip teisingai turi būti paskirstytas metų arba mėnesio reklamos biudžetas. Dažna […]
Vidutiniai ar dideli elektroninės prekybos verslai dažnai turi pakankamai reklamos biudžeto išsitestuoti ir atrasti efektyviausias reklamos auditorijas. FaceBook reklama pasižymi […]
Dideli ar maži verslai tarsi jau turi nusistovėjusį suvokimą apie efektyvią reklamą internete. Tačiau kai kalbama apie influencerių rinkodarą, tarsi […]