Reklamos agentūra
»
Google Ads
»
Faktai ir įdomybės
»
15 faktų apie „Google“ reklamą, kurių nežinojote
15 faktų apie „Google“ reklamą, kurių nežinojote
Pateikiame 15 įdomių ir mažiau kam žinomų faktų apie „Google“ reklama:
- Pirmoji „Google“ reklama: Pirmoji „Google“ reklama buvo paskelbta 1999 m. ir buvo rodoma kompanijos „Google“ paieškos rezultatuose. Tai buvo tiesiog teksto nuoroda su žodžiais „Have a Googly Weekend!“.
- Reklamos „Google“ paieškos rezultatuose: Skirtumas tarp reklamų „Google“ paieškos rezultatuose ir organinių paieškos rezultatų yra tai, kad reklamos yra mokamos, o organiniai rezultatai rodomi pagal algoritmus.
- „AdWords“ tapo „Google Ads“: „AdWords“, pagrindinis „Google“ reklamavimo produktas, 2018 m. buvo pervadintas į „Google Ads“. Tai atspindi plėtrą iš paieškos reklamos į įvairesnes reklamos formos.
- Reklamos tinklalapių tinklas: „Google“ reklamos neapsiriboja tik paieškos rezultatais. Jos gali būti rodomos daugelyje tinklalapių ir programų per „Google AdSense“ ir „Google AdMob“ tinklus.
- „Google“ reklamų kaina: „Google“ reklamos kaina gali labai skirtis, priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant konkurenciją, raktinių žodžių populiarumą ir reklamos formato.
- Reklamų rodymo metodai: Reklamos gali būti rodomos pagal vartotojo paieškos istoriją, elgesį internete, demografinius duomenis ir daug kitų kriterijų, taip siekiant tiksliai nukreipti reklamą į auditoriją.
- „Google“ reklamos platinimas: Be paieškos ir interneto tinklalapių, „Google“ reklamos gali būti rodomos ir mobiliuose telefonuose, „YouTube“, pašto dėžutėse ir kitose platformose.
- „Google“ reklamos strategijos: Yra daugybė reklamos strategijų, kurias galima naudoti „Google“ reklamose, įskaitant paieškos reklamą, vaizdo reklamą, reklamą per naršyklę, mobilias reklamas ir kt.
- Reklamos palaikymas: „Google“ teikia gausybę įrankių ir resursų reklamų kūrimui, stebėjimui ir optimizavimui, įskaitant „Google Ads Editor“, „Google Analytics“, reklamų konversijų sekimui ir kt.
- Reklamos formatų įvairovė: „Google“ reklamos gali būti tekstinės, vaizdinės, animuotos, vaizdo, skaitmeninės ir kitų formų, pritaikytos įvairioms platformoms ir reklamos tikslams.
- Reklamos grąža: „Google“ reklamos efektyvumą galima įvertinti ne tik lankytojų srautu, bet ir konversijomis – įskaitant pirkimus, užklausas, užsiregistravimus ar kitus norimus veiksmus, naudojant atitinkamus sekimo įrankius.
- Reklamos rinkos dalis: „Google“ reklamos turi didelę rinkos dalį daugelyje šalių ir yra vienas iš pagrindinių internetinių reklamos teikėjų pasaulyje.
- Geografiškai nukreiptos reklamos: „Google“ leidžia taikyti reklamas tik tam tikrose geografinėse vietose, padedant įskaitant konkrečius miestus, regionus ar šalis.
- Nukreipimo būdai: „Google“ reklamos gali būti nukreiptos pagal vartotojų elgesį internete, interesus, demografiją, laiką ir vietą bei daug kitų kriterijų.
- Reklamos paskirstymo automatizavimas: „Google“ naudoja automatizuotus algoritmus, kad optimizuotų reklamas ir padėtų reklamuotojams pasiekti geriausius rezultatus, taupyti laiką ir pinigus. Naudojamas dirbtinis intelektas ir statistiniai duomenys.
Reklamos agentūra
»
Google Ads
»
Faktai ir įdomybės
»
15 faktų apie „Google“ reklamą, kurių nežinojote
Naujausi įrašai
Kaip padidinti pardavimus?
Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą Jūsų verslui!
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (14)
- Google reklama (26)
- Instagram reklama (1)
- Marketingas (23)
- Mokymai (4)
- Naujienos (13)
- Reklama internete (12)
- Rinkodaros verslas (11)
- Tinklaraštis (47)
- Verslas (11)
Žymos
AB testavimai (3)
AdWords reklama (10)
AI reklama (3)
efektyviausia Google reklama (3)
efektyviausia reklama (2)
efektyviausia reklama internete (2)
efektyvi reklama (8)
efektyvi reklama internete (7)
facebook reklama (18)
GDN reklama (4)
Google Ads (6)
Google Ads mokymai (3)
Google Ads reklama (9)
Google Analytics (5)
Google Analytics Event (2)
google analytics mokymai (3)
Google naujienos (2)
Google reklama (21)
Google reklama 2024 (2)
Google skelbimai (2)
influenceriai (3)
influencer marketing (2)
internetine reklama (3)
kaip gauti klientu (3)
kaip padidinti pardavimus (5)
kaip padidinti pardavimus internete (5)
kaip pradėti verslą (4)
kaip sukurti verslą (3)
kontekstinė reklama (6)
konversiju optimizavimas (3)
reklama internete (13)
reklaminiai baneriai (2)
reklamos agentūra (8)
reklamos biudžetas (3)
reklamos ekspertai (4)
reklamos strategija (4)
reklamos tekstai (4)
remarketingas (5)
ROAS (2)
RTB reklama (2)
skaitmeninė reklama (2)
svetainės greitis (3)
video reklama (3)
Youtube reklama (4)
įmonės sveikinimas (2)