Kliento kelias – kaip sužinoti ilgo laikotarpio konversijos vertę?
„Google Ads“ konversijų stebėjimo nustatymas reikalauja atidumo įvertinant, kaip greitai vartotojai atlieka konversijas po skelbimų interakcijos. Nustatant konversijų langą, konversijos gali būti atvaizduojamos ataskaitose net iki 90 dienų nuo vartotojo sąveikos su skelbimu. Konversijų įvertinimai, grindžiami laikotarpio istoriniais duomenimis ir našumu, yra svarbūs norint suprasti numatytą konversijų skaičių. Priskyrus vertes konversijoms, vertės įvertinimai padeda numatyti konversijų vertės naudojant tam tikrą kainos pasiūlymo strategiją.
Vertinant konversijos vertę, reikia atsižvelgti į: delsą + konversijų modelio koregavimą + pakeitus modelį, reikia pakankamai laiko.
Skirtingo konversijos lango laikotarpio naudojimas yra esminis, nes tai leidžia pritaikyti matavimus pagal skirtingus vartotojų elgesio modelius:
- Brangios prekės pardavimas. Jei jūsų prekės ar paslaugos yra brangios, vartotojai dažnai priima apgalvotas sprendimus. Ilgesnis konversijos langas gali atspindėti realų klientų įgyjimo procesą, leisdamas matuoti konversijas, kurios užtrunka ilgiau, o tai yra svarbu, siekiant tiksliai suprasti, kaip jūsų kampanijos veikia.
- Pirkimo sprendimų procesas. Jei jūsų klientai daug laiko skiria apgalvoti pirkimo sprendimus, naudojant ilgą konversijos langą, galite tiksliai atsekti konversijas, kurios atsiranda per ilgą laikotarpį. Tai suteikia jums galimybę geriau suprasti, kada ir kaip vyksta svarbūs klientų veiksmai nuo sąveikos su skelbimu iki faktinio pirkimo.
- Pritaikymas prie produktų ar paslaugų pobūdžio. Kiekvienas produktas ar paslauga gali turėti savo unikalų vartotojų kelio modelį. Naudojant tinkamą konversijos lango laikotarpį, galite adaptuoti matavimus pagal konkrečias produktų ar paslaugų pardavimo ypatybes, padedant jums išsiaiškinti, kada ir kaip geriausiai optimizuoti „Google“ reklaminę strategiją.
- Prieinamumo ir svarbos vertinimas. Kiekvienam verslui svarbu vertinti, kada vyksta pirmasis sąlyginio paspaudimo momentas iki konversijos. Pasirinkus tinkamą konversijos lango laikotarpį, galite tiksliau nustatyti momentą, kada vartotojai tampa jūsų produktų ar paslaugų klientais, o tai yra svarbu vertinant pirkimo kelio efektyvumą. Kai kuriais atvejais gali pasinarnauti ir matuojant grįžtančius klientus.
Instrukcijos
Kaip vertinti pagal kitą konversijos modelį?
- Naviguokite į „Google Ads“ paskyrą ir pasirinkite Kampanijos, Skelbimų grupės arba Paieškos raktiniai žodžiai iš kairiosios skilties meniu.
- Užtikrinkite, kad ataskaitos dienų seka būtų ne trumpesnė kaip paskutinios 30 dienų (arba ilgesnė, jei naudojamas ilgesnis konversijų langas). Tai užtikrins, kad ataskaitoje būtų įtraukti visi konversijų duomenys. Dienų seką galite keisti naudodami viršutiniame dešiniajame kampe esantį dienų sekos parinkiklį.
- Pasirinkite Segmento piktogramą ir iš sąrašo pasirinkite Konversijos > Dienos iki konversijos. Šiuo nustatymu konversijų stulpeliai ataskaitoje bus suskirstyti į maksimaliai 19 eilučių.
Naudingos nuorodos:
» Sužinokite, kaip ilgai trunka klientų konvertavimo procesai
Naujausi įrašai
10-asis UAB „Fortema“ gimtadienis. Šviesesnis rytojus – kartu!
Geriausias: „Google“ reklamos – startas 2024 (paslaugų palyginimas)
Kaip padidinti pardavimus?
Kategorijos
- Be kategorijos (1)
- D.U.K. (3)
- FaceBook reklama (13)
- Google reklama (23)
- Marketingas (21)
- Mokymai (4)
- Naujienos (12)
- Reklama internete (8)
- Rinkodaros verslas (10)
- Tinklaraštis (43)
- Verslas (10)